طول فیلم ها TikTok سه برابر می شود

TikTok حداکثر طول فیلم ها را سه برابر می کند و محدودیت زمانی را از شصت ثانیه به سه دقیقه افزایش می دهد.

این به روزرسانی برای همه کاربران در حال انجام است و با اعلانی مانند آنچه در زیر نشان داده شده ارائه می شود:

طول فیلم ها TikTok سه برابر می شود

در اطلاعیه ای ، این شرکت اظهار داشت:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

“چیزهای زیادی وجود دارد که می تواند در یک دقیقه از TikTok اتفاق بیفتد ، از نمایش های موزیکال با جمعیت زیاد و سنگ های آهسته دریا گرفته تا دستور العمل های ماکارونی فتا ، احیای اسکیت غلتکی و موارد دیگر. اکنون ما در حال معرفی گزینه ای برای جامعه جهانی خود هستیم که ویدیوهای طولانی تری بسازیم – زمینه را برای قصه پردازی و سرگرمی حتی در TikTok هموارتر می کند. “

هر سه دقیقه می تواند مستقیماً در برنامه TikTok ضبط ، ویرایش و بارگذاری شود. این به روزرسانی یک بوم را به سازندگان می دهد تا سه برابر بیشتر از آنچه در گذشته داشتند کار کنند.

سرزمین جدید برای فیلم در رسانه های اجتماعی

این به روزرسانی TikTok را تا جایی که ویدیوی کوتاه عمودی در شبکه های اجتماعی وجود دارد ، در نقطه ای منحصر به فرد قرار می دهد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

ممکن است یک تغییر جزئی از شصت ثانیه به سه دقیقه به نظر برسد. اما این را در نظر بگیرید – تاکنون ، شصت ثانیه در همه برنامه های اصلی اجتماعی استاندارد بود.

داستان های فیس بوک و اینستاگرام همانند پست های فید اینستاگرام به شصت ثانیه محدود می شوند. حلقه های اینستاگرام فقط 30 ثانیه می توانند باشند.

داستانهای YouTube کوتاه و Snapchat نیز در یک دقیقه محدود می شوند. TikTok با طول سه دقیقه فیلم جدید دور از دسترس است.

این می تواند نحوه استفاده افراد از برنامه را متزلزل کند و به طور بالقوه منجر به محتوایی شود که فقط در TikTok یافت می شود.

پیش از این ، کاربران می توانستند یک فیلم شصت ثانیه ای یا کمتر ضبط کنند و به صورت یکپارچه آن را در تمام رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

اکنون با یک فیلم سه دقیقه ای امکان پذیر نیست. با این حال ، سازندگان می توانند از طول اضافه شده استفاده کرده و محتوای طولانی تری را فقط برای مخاطبان TikTok خود بسازند.

اگر راهی که سازندگان برای رفتن انتخاب می کنند باشد ، کاربران ممکن است محتوای متنوعی برای لذت بردن از خود پیدا کنند و دلیل باز کردن TikTok در مقابل سایر برنامه ها را دارند.

همه اینها این است که بگوییم یک تغییر کوچک مانند افزایش طول فیلم می تواند منجر به تغییرات بزرگتر و غیرمستقیم شود.

یک ویدیوی ویروسی و 60+ ثانیه ای TikTok در آینده چگونه خواهد بود؟ این چیزی است که یک خالق ابتکاری در آنجا باید کشف کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

جالب است که ببینیم سازندگان برای جلب توجه بینندگان بیش از یک دقیقه چه کاری انجام می دهند.

TikTok در اعلامیه خود این احساس را تکرار می کند:

“با همه روش هایی که جامعه ما در کمتر از 60 ثانیه تعریف جدیدی ارائه داده است ، ما هیجان زده می شویم ببینیم که چگونه مردم با چند ثانیه دیگر – و یک دنیا از امکانات خلاقانه همچنان به سرگرمی و الهام گرفتن ادامه می دهند.”

فیلم های طولانی مدت TikTok با تعداد محدودی از سازندگان در حال آزمایش هستند ، بنابراین ممکن است شما قبلاً با یکی از آنها روبرو شده باشید.

این ویژگی طی هفته های آینده در دسترس همه کاربران قرار دارد.

منبع: اتاق خبر تیک توک

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور