انفجار توسعه داده های بزرگ در شمال شرقی آمریکا!

توماس کوین ، مدیرعامل Gotspace ، می گوید قانون جدید تشویق مالیات داده های کانکتیکات به راه اندازی یک راهرو داده New England بین NYC و بوستون کمک می کند. Gotspace با رشد انفجاری مرکز رشد داده ها و نیاز به توسعه مقیاس بزرگ و بزرگ در مناطق کم مصرف – همراه با اتصال فیبر اصلی و 35 میلیون نفر در 200 مایلی – تمام معیارهای مورد نیاز برای توسعه فناوری اطلاعات شمال شرقی را بدست آورده است.

مشوق های مالیاتی Big Data بدست آورده اید؟

آره! در 5 مارس 2021 ، فرماندار کنتیکت ، ند لامونت بهترین مشوق مالیات داده ها را در کلاس به تصویب رساند (ایالت کانتیکت آمریکا HB 6514). Gotspace با ایجاد مشوق های پیش نویس داده های بزرگ ، همکاری با ایالت کانکتیکات و کمیساریای DECD و لابی گری برای تصویب ابرقدرت در این روند نقش مهمی داشت.

مشوق ها شامل 20 سال معافیت مالیات بر فروش ، کاربری و مالیات با سرمایه گذاری 200 میلیون دلار و 30 سال معافیت مالیات فروش ، کاربری و مالیات با دارایی 400 میلیون دلار است. این قرارداد قراردادی این انگیزه ها را برای تأمین آستانه تعهد سرمایه گذاری مسدود می کند.

علاوه بر این ، این مشوق های مالیاتی داده های کانکتیکات فاقد آستانه گزارش شغل / آستانه مشاغل یا احراز صلاحیت مراکز داده است ، و این را به ساده ترین و ساده ترین مشوق مالیات داده های تضمین شده در ایالات متحده تبدیل می کند. قانون داده های بزرگ کنتیکت نیز فرصت های جابجایی مالی و بانکی را با معافیت مالیاتی معاملات مالی بی سابقه 30 ساله تعریف کرده است.

آب میوه گرفتی؟

آره! Gotspace از شبکه خدمات شهری استفاده کرد تا هزینه های برق مدیریت شده به دلتا های بازار ملی را کاهش دهد. در 11 فوریه 2021 ، حراج سالانه ظرفیت نیوانگلند برای منابع سیستم برق با منابع کافی برای تأمین اوج تقاضا در سال 2024-2025 منعقد شد ، با قیمت های تسویه اولیه از 2.48 دلار برای هر کیلووات ماه (کیلووات ماه) تا 3.98 دلار کیلووات در ماه در مناطق مختلف قیمت گذاری قراردادهای سودمند 20 ساله با پسوند در حال حاضر موجود است.

به عنوان بخشی از این کار ، Gotspace محوطه های دانشگاهی را با عنوان توسعه یافته و بیش از 1700 هکتار مساحت ، در این مناطق کم هزینه و سودمند واقع شده است. این شبکه از امکانات فراوانی پشتیبانی می کند و سایتهای Gotspace به طور استراتژیک در اطراف پستهای بزرگ یا 345 کیلوولت با مسیرهای مشخص شده طراحی شده اند.

اتصال پیدا کردید؟

آره! اتصال بلافاصله با دانشگاههای Gotspace و الیاف اصلی اصلی مجاور است ، با تأخیر بسیار خوبی بین NYC ، بوستون و فراتر از آن ، بیش از چندین ارائه دهنده فیبر.

تقاضای منطقه ای شمال شرقی دارید؟

آره! این منطقه بیش از 100 شرکت بزرگ بیمه ، داروسازی بزرگ و داروسازی بزرگ ، م institutionsسسات مالی ، پیمانکاران دفاعی ایالات متحده ، فرصت های رایانه ای و رایانه ای و بسیاری دیگر را در خود جای داده است. در این زمان ، تقریباً تمام این ذخیره سازی داده ها به خارج از کشور سپرده می شود – و 10٪ از جمعیت ایالات متحده در آنجا زندگی می کنند!

کثیف شدی؟

آره! رویکرد “آماده به بازار” توسعه دهنده اصلی Gotspace فرصت های انحصاری داده های بزرگ را در شهرداری ها با برق ارزان و ارزان فراهم می کند. پردیس های دانشگاهی در این مناطق شهری محدود هستند و گزینه های مقیاس پذیری متعددی را ارائه می دهند. محدوده پیشنهادات Gotspace تا 300 هکتار است.

“آماده بازار هستید”؟

آره! مشوق مالیاتی جدید داده ها به توافقات میزبانی شهرداری نیاز دارد که در حال حاضر برای پشتیبانی از این تحولات دانشگاه بزرگ داده – به صرفه جویی در ماههای تأخیر در قرارداد ، کاملاً مورد مذاکره و اجرا قرار می گیرند. توافقنامه میزبانی شهرداری Gotspace هزینه پله ای ثابت را بر اساس میزان استفاده از مگاوات ، سالانه پرداخت می شود و سایر شرایط ، با شروع یک سال از اشغال ساختمان تعریف می کند.

Gotspace؟

آره! مکان یابی مراکز داده از 150،000 تا 1.5 میلیون فوت مربع در دسترس است. هر شرکتی که به دنبال فرصت های سرمایه گذاری و توسعه مرکز داده های شمال شرقی باشد ، در جاهای دیگر با همکاری دولت و شهرداری و چندین ارائه دهنده فیبر سریع به این ترکیب از مشوق های مالیاتی ، استحقاق های در محل و هزینه کم خدمات کمکی نخواهد رسید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور