صفحه ترجیح ایمیل چیست؟

عکس پروفایل Mira ANAMAE Hacker Noon

@miraanamaeمیرا آناما

Saas مستقل + نویسنده تبلیغات بازاریابی. از کپی جذاب برای روشن کردن پیام برند شما و سهولت فروش استفاده می کنم.

نرخ لغو اشتراک شما بسیار بی ثبات است.

بیا با آن روبرو شویم. حتی اگر محتوای بسیار خوبی داشته باشید ، باز هم لغو اشتراک را دریافت خواهید کرد. وقتی محتوای شما پاسخگوی نیازهای مشتری شما نیست ، آنها بلافاصله می خواهند اشتراك خود را لغو كنند.

بهترین راه برای کاهش لغو اشتراک ، ارسال محتوای مربوط به مخاطبان است. برای انجام این کار ، شما نیاز به تقسیم بندی قوی در محل و یک صفحه ترجیحی ایمیل با طراحی مناسب دارید.

تقسیم بندی لیست ایمیل به شما کمک می کند انواع ایمیل های ارسالی ، تعداد دفعات ارسال آنها را مدیریت کرده و آنها را به طور موثر در مشتریان خود هدف قرار دهید.

تقسیم بندی لیست شما آسان تر از انجام است. قبل از راه اندازی مرکز ترجیحی ایمیل ، باید تکالیف خود را روی ایمیل های خود انجام دهید.

این شامل ارزیابی ایمیل هایی است که برند شما بیشتر از همه ارسال می کند ، چه موضوعات و ایمیل هایی برای برند شما بهترین هستند و کدام یک از آنها با ارزش ترین هستند.

همان جایی است که صفحه اولویت ایمیل وارد می شود.

بنابراین تلاش برای پنهان کردن دکمه “لغو اشتراک” خود را متوقف کنید ، و ادامه مطلب را بخوانید تا دریابید که چگونه تقسیم بندی لیست ایمیل شما و بهینه سازی صفحه اولویت ایمیل شما می تواند تلاش های شما را برای بازاریابی ایمیل افزایش دهد!

صفحه ترجیح ایمیل چیست؟

یک صفحه ترجیحی ایمیل یا ترجیح ایمیل …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور