شما یکی از ما را سانسور می کنید ، همه ما را سانسور می کنید

عکس پروفایل نویسنده

@جفری-نایهنویسجفری نیژنهویس

زندگی شما یک بلاکچین غیرمتمرکز است ، به جز هیچ کس جز این که نسخه کامل وقایع را در اختیار ندارید.

با پیشرفت تکنولوژی ، سانسور در حال افزایش است. ما قصد داریم برخی از مناطق اصلی را که امروزه سانسور وجود دارد ، تأثیر سانسور بر همه و تأثیرات دومینو را بررسی کنیم. ما همچنین نگاهی به راه حل های مبتنی بر فناوری می اندازیم که ابزارهای قدرتمند – نه کامل – ضد سانسور را برای شهروندان فراهم می کند.

برای برش استیک خود می توانید از چاقو استفاده کنید یا برای صدمه زدن به شخصی از چاقو استفاده کنید. می توانید برای پرداخت مالیات یا پولشویی از دلار استفاده کنید. همین امر در مورد ارتباطات از راه دور توسط دولت ها و فناوری بزرگ اتفاق می افتد.

آزادی و حقیقت برای همه در دسترس است ، اما نهاد فعلی بیش از حد ترسیده ، متمرکز و تحت کنترل کامل است تا بتواند تاریخ را به روش خود بنویسد.

تعریف سانسور

سانسور آنچه را که ممکن است شخصی فکر کند ، بگوید ، نشان دهد یا انجام دهد محدود می کند. افکار ، کلمات ، افکار و افکار سرکوب می شوند زیرا توسط دولت ، سیاست گذاران ، الگوریتم ها ، ادیان و سایر ارگان های دارای قدرت (خود اعلام شده) “توهین آمیز” تلقی می شوند.

سانسور چیست

سانسور ، آزادی شخص برای حرکت به خارج از مرزهایی را که دیگران درباره آن تصمیم گرفته اند ، کاهش می دهد. این فقط به دولت ها محدود نمی شود ، بلکه به برنامه نویسان که می نویسند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور