شما نیازی به لاراول بادبان ندارید

عکس پروفایل نویسنده

@استیلیانیک شنوت

توسعه دهنده ارشد باطن

ترومن همچنان قایق بادبانی خراب شده خود را به سمت افق بی نهایت در حال عقب رفتن هدایت می کند. همه چیز آرام است تا اینکه می بینیم کمان قایق ناگهان به دیواری عظیم و آبی رنگ برخورد می کند و ترومن را از پای او بیرون می کشد. ترومن بهبود می یابد و از طریق عرشه تا کمان قایق پیچ می شود. بیرون از دریا که از بالای دریا قرار دارد ، سایکلرامی است از ابعاد عظیم. آسمانی که او به سوی آن قایقرانی کرده چیزی جز یک پس زمینه نقاشی شده نیست. (اندرو م. نیکول ، نمایش ترومن)

در 8 دسامبر سال 2020 ، تیلور اوتول از راه اندازی Laravel Sail ، یک محیط توسعه مبتنی بر Docker ، همراه با یک بازنگری بزرگ در اسناد Laravel خبر داد:

این اعلامیه موجی از هیجان را در سراسر جامعه به وجود آورد ، زیرا بسیاری از مردم محیط جدید را راهی برای ورود نهایی به داکر معرفی کردند. اما بعداً سردرگمی به وجود آورد ، زیرا Sail رویکردی را برای توسعه ارائه می دهد که کاملا متفاوت از نمونه های قبلی است و دقیقاً راهنمای تبدیل شدن به یک متخصص داکر نیست.

این پست در مورد آنچه که از لاراول بادبان انتظار می رود ، نحوه کارکرد و چگونگی استفاده حداکثری از آن است. همچنین این درخواست توسعه دهندگان است که از آن به نفع راه حل مناسب و متناسب خود جدا شوند.

اما قبل از رسیدن به آنجا ، باید نگاهی به زیر عرشه بیندازیم ، با یک سطح بالا شروع می کنیم …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور