شغل خود را در هوش مصنوعی و یادگیری ماشین باز کنید

عکس پروفایل نویسنده

@عالی یادگیرییادگیری عالی

برترین ارائه دهنده هند در زمینه آموزش حرفه ای و عالی آنلاین

اهمیت هوش مصنوعی و یادگیری ماشین (AIML) در سالهای اخیر در فناوری بسیار افزایش یافته است. تا جایی پیش رفته است که آنها به کسب و کارها کمک می کنند تا نسبت به رقبای خود برتری کسب کنند.

با حجم روزافزون داده های تولید شده در هر روز ، پردازش آنها در زمان واقعی ضروری می شود.

این جایی است که AIML وارد تصویر می شود زیرا این فناوری می تواند در عرض چند دقیقه به پردازش و تجزیه و تحلیل حجم داده کمک کند. اهمیت دستگاه های اینترنت اشیا، نیز در حال افزایش است.

بیشتر و بیشتر مردم از فضای ذخیره سازی ابری ، پوشیدنی ها ، دستگاه های مجهز به حسگر و سایر دستگاه های اینترنت اشیا استفاده می کنند. بنابراین هوش مصنوعی و ML در چند سال گذشته بخش عمده ای از پیشرفت های فناوری را به خود اختصاص داده اند.

رشد هوش مصنوعی همچنین Edu-Tech های برتر را برانگیخته است یادگیری عالی برای پرورش استعداد آینده که مطابق با خواسته های صنعت است.

آنها از طریق یک برنامه درسی مربوط به صنعت ، یک مجموعه استعدادیابی ایجاد می کنند که آماده پاسخگویی به چالش ها و کمک به رشد صنعت خواهد بود.

این به متخصصان مشتاق فناوری اطلاعات بنیادی محکم می دهد تا با یادگیری هوش مصنوعی و ML چشم انداز شغلی خود را تقویت کنند. هر دو فناوری تحول چشمگیری را در …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور