Borzo یک سرویس تحویل است که در ابتدا در روسیه تأسیس شد – اکنون دفتر مرکزی آن در آمستردام است. با فعالیت در برزیل، هند، اندونزی، مکزیک و موارد دیگر، این استارت آپی است که روند گسترش جهانی را درک می کند. علیرغم آنچه برخی ممکن است ادعا کنند، گسترش بین المللی آسان نیست. مدیر عامل و بنیانگذار مایک الکساندوفسکی با مدیرعامل در مورد موانع و چیزهایی که در حین گسترش استارتاپ به مناطق جدید آموخته صحبت کرد. با رقابتی شدن خدمات تحویل، استارت آپ هایی مانند برزو به دنبال راه هایی برای متمایز کردن خود هستند.
هفته گذشته در Web Summit در لیسبون، استفاده از هوش مصنوعی، الگوریتمها، یادگیری ماشین و سایر زمینههای مرتبط روی صحنه، در سالن نمایش و در مهمانیهای بعدی مورد بحث قرار گرفت. در حالی که گفتگوها بر بسیاری از زمینه ها تأثیر گذاشت، اقتصاد گیگ در مرکز توجه قرار گرفت، و به ویژه دنیای پلت فرم های تحویل آخرین مایل.
Borzo یک سرویس تحویل است که در ابتدا در روسیه تأسیس شد – اکنون دفتر مرکزی آن در آمستردام است. با فعالیت در برزیل، هند، اندونزی، مکزیک و موارد دیگر، این استارت آپی است که روند گسترش جهانی را درک می کند.
این یک سفر سریع به عملیات بین المللی بوده است. چند سال پیش، برزو شروع به گسترش به مناطق دیگر کرد. آنها داشتند…