شروع کار با Zalenium: Selenuim Grid مبتنی بر Docker

تصویر
عکس پروفایل هکر نون تعریف نشده

Zalenium یک شبکه سلنیوم مبتنی بر ظرف است که دارای ضبط ویدئو ، پیش نمایش زنده ، احراز هویت ابتدایی و داشبورد است. ادغام Docker و Kubernetes Zalenium را به گزینه ای جذاب برای راه اندازی زیرساخت های مبتنی بر سلنیوم تبدیل می کند.

چرا Zalenium یک انتخاب عالی برای مدیریت شبکه سلنیوم است؟

شبکه سلنیوم از “Hub” و “Nodes” تشکیل شده است. گره ها پیکربندی هایی هستند که می خواهیم آزمایش کنیم ، مانند Windows 10 با Chrome. ما از RemoteWebDriver برای نشان دادن آزمایشات خود به HUB استفاده می کنیم ، که در صورت موجود بودن یا قرار دادن آنها در صف ، آنها را به گره مناسب هدایت می کند.

راه اندازی یک شبکه سلنیوم با گره ها همیشه دشوار است زیرا باید بدانید چند گره را باید راه اندازی کنید. اگر تعداد گره ها بسیار کم باشد ، تست های شما به پایان می رسد و شما باید گره های بیشتری اضافه کنید. تعداد زیادی گره باعث هدر رفتن منابع ماشین می شود. چالش دیگر حفظ گره ها و پیگیری آخرین نسخه های مرورگر است.

داشتن یک شبکه مقیاس پذیر و پویا که گره ها را در صورت نیاز اضافه می کند و بعد از اتمام آزمایش چگونه از بین می برد ، چگونه به نظر می رسد؟

معرفی Zalenium – افزونه Selenium Grid که شبکه محلی شما را به صورت پویا با ظروف docker مقیاس می کند تا آزمایشات را در Firefox یا Chrome انجام دهد. همچنین می توانید آزمایشات خود را به شبکه های ابری مانند Sauce Labs ، BrowserStack ، TestingBot ، … هدایت کنید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور