شرط بندی بر روی اسب سوار ، نه اسب: آنچه سرمایه گذاران فرشته در استارت آپ ها جستجو می کنند [Expert Interview]

عکس پروفایل نویسنده

سالها پیش ، مدتها قبل از تأسیس Altar.io ، همکار من پائولو کار خود را در بانکداری سرمایه گذاری ترک کرد ، کاملاً مطمئن بود که می خواهد یک کارآفرین باشد.

بنابراین او تصمیم گرفت اولین استارت آپ خود را که یک بازار رویدادهای اجتماعی است بسازد و اخیراً داستان کاملی از اتفاقات بعدی را برای من تعریف کرد:

“مانند بیشتر موسسین اولین بار ، در این راه اشتباهاتی مرتکب شدم. شاید بیشتر از بعضی. از جمله مراجعه به سرمایه گذاران بدون اینکه آنها را ترغیب کند که کیف پول خود را باز کنند.

من به طور خاص یک مکالمه را به خاطر می آورم که در آن ایده خود را با جزئیات کامل ارائه کردم. حدود 5 دقیقه از سخنرانی بزرگ من برگشت و گفت:

“پائولو ، من هیچ ایده ای در مورد ایده شما نمی دهم … من نیاز دارم شما برخی از کشش ها را به من نشان دهید.”

این لحن را برای بقیه تلاش من تعیین می کند. من برای آن دور قبل از دانه 200 کیلوگرم را هدف گرفتم و فقط توانستم حدود 40 کیلو را بدست آورم.

در نهایت ، من نتوانستم سرمایه گذاری کنم زیرا نیروی کشش صفر داشتم. من ثابت نکردم که سرمایه گذاران برای دیدن اینکه محصول من مردم می خواهند مورد نیاز هستند. “

اما کشش (یا فقدان آن) تنها جنبه ای نیست که سرمایه گذاران فرشته هنگام تصمیم گیری در مورد خوب بودن یا نبودن راه اندازی شما ، به آن نگاه خواهند کرد.

بنابراین من و پائولو برای اینکه بفهمیم دقیقاً سرمایه گذاران فرشته در کارآفرینان و شرکت های نوپای آنها به دنبال چه هستند ، با آرماندو بیوندی نشستیم.

آرماندو موفق است …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور