شبکه بلاک چین 5G با پشتیبانی Andreessen 111 میلیون دلار افزایش می یابد

جوانا اوسینگر (بلومبرگ) -شبکه هلیوم ، یک شبکه بی سیم غیر متمرکز 5G ، 111 میلیون دلار در فروش توکن به رهبری Andreessen Horowitz جمع آوری کرده است.

بر اساس بیانیه ، این معامله به عنوان خرید توکن بومی Helium ، HNT ، طراحی شده است و شامل مشارکت Ribbit Capital ، 10T ، Alameda Research و Multicoin Capital می شود. توکن بومی برای ایجاد انگیزه برای گسترش شبکه 5G هلیوم که دسترسی به اینترنت را فراهم می کند ، ایجاد شده است.

Helium توسط کارآفرین سابق بازی های ویدیویی امیر حلیم و بنیانگذار Napster ، Shann Fanning تاسیس شد. این شرکت گفت که Hotspots – دستگاه های بی سیم قدرتمند آنها از Helium Blockchain – HNT ، رمز شبکه بومی را ، به عنوان انگیزه ای برای گسترش و تقویت پوشش بی سیم ، استخراج می کند. میزبانها هرگاه Hotspots آنها پوشش داده و داده های دستگاه را منتقل کنند ، HNT دریافت می کنند.

علی یحیی ، شریک عمومی در Andreessen Horowitz ، در اظهارنظرهای ایمیل شده می گوید: “هلیوم نحوه اتصال ما به شبکه های بی سیم را در سطح جهان تغییر می دهد.” وی گفت که این نشان می دهد که چگونه پروتکل های جدید ارزهای رمزنگاری شده “شرکت های متمرکز فعلی را به چالش می کشند” و در نهایت با شرکت های بزرگ مخابراتی رقابت می کنند.

بر اساس این بیانیه ، انتظار می رود این بودجه سرعت راه اندازی شبکه 5G غیر متمرکز Helium را افزایش دهد و از اپراتورهای شبکه تلفن همراه و اپراتورهای شبکه مجازی تلفن همراه پشتیبانی کند زیرا از Helium 5G برای گسترش پوشش خود استفاده می کنند.

Sam Bankman-Fried ، بنیانگذار Alameda Research ، در بیانیه ای گفت: “هلیوم نشان می دهد که می توان از انگیزه های رمزنگاری برای استقرار زیرساخت های دنیای واقعی استفاده کرد.” “هلیوم یک فرصت فوق العاده برای ارائه 5G به توده های سراسر جهان و افزایش کیفیت زندگی آنها دارد.”

بر اساس وب سایت این شرکت ، در حال حاضر بیش از 118،000 نقطه دسترسی در بیش از 11،800 شهر در سراسر جهان وجود دارد. هلیوم گفت ، در حال حاضر بیش از 500،000 نقطه اتصال اضافی در حال سفارش مجدد هستند که منتظر آنلاین شدن هستند.

شبکه هلیوم مانند یک شبکه تلفن همراه استاندارد Verizon Communications Inc یا AT&T Inc نیست – به عنوان مثال ، از استانداردها و فرکانس های متفاوتی استفاده می کند. Hotspots ، که برخی از آنها شبیه مودم یا روتر است ، محدوده محدودتری نسبت به برج های بزرگ مورد استفاده ارائه دهندگان اصلی بی سیم دارد ، اگرچه این شرکت می گوید مدل غیر متمرکز اجازه می دهد تا سریعتر و کارآمدتر گسترش یابد.

حلیم ، یکی از بنیانگذاران در مصاحبه ای گفت ، با این حال ، هلیوم برای پروژه های متعددی مانند پشتیبانی از نظارت بر کیفیت هوا و آب و زیرساخت های هوشمند استفاده می شود.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور