سم آلتمن: قهرمان فرقه بزرگ بعدی در فناوری

در بسیاری از تاریخ آمریکا، تعصب به نهادهایی مانند تیم‌های ورزشی و دانشگاه‌هایی اختصاص داشته است که در آن‌ها وفاداری‌ها آنقدر عمیق است که می‌توانند (و اغلب) به بخش مرکزی هویت فرد تبدیل شوند. اما یک تغییر جالب در اواخر قرن رخ داد که در آن اشخاص حقیقی همان تحسین شدید را به خود اختصاص داده اند.

این در سیاست اتفاق افتاد – این موضوع برای یک نشریه متفاوت است – و همچنین در تجارت: برجسته‌ترین آنها با استیو جابز و ایلان ماسک بود. اگر نقاط را بین آنچه باعث عشق آن رهبران فناوری شده و رویدادهای اخیر مرتبط کنید، واضح است که قهرمان فرقه جدید در فناوری، سم آلتمن است.

آلتمن در اواخر نوامبر پس از اینکه به طور ناگهانی از سمت خود به عنوان مدیر اجرایی OpenAI، شرکتی که او در سال 2015 به تأسیس آن کمک کرد، اخراج شد، به این سمت دست یافت.

همانطور که به طور گسترده پوشش داده شد، هیئت مدیره OpenAI به طور غیرمنتظره ای از آلتمن خواست تا به پیوند Google Meet بپیوندد، در این مرحله آنها به او گفتند که به دلیل آنچه که به عنوان “قطع ارتباطات” توصیف شده است، از OpenAI اخراج خواهد شد.

در عرض دو روز، 90 درصد از کارمندان OpenAI نامه ای سرگشاده به هیئت مدیره امضا کردند که در آن تهدید کرده بودند در صورت عدم بازگرداندن آلتمن به عنوان مدیر عامل، OpenAI را برای مایکروسافت ترک خواهند کرد. اعتقاد بر این بود که این یک تهدید معتبر است که مایکروسافت آخر هفته را صرف بارگذاری …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور