ساختمان در اطراف یک طاقچه: داستان MVP کار موفقیت و موفقیت

عکس پروفایل Justin Chu Hacker Noon

@jstnchuجاستین چو

من درباره indie tech ، استراتژی تجارت ، توسعه نرم افزار ، توسعه بازی می نویسم. در حال حاضر در حال کار بر روی: gomobo.app

در مقایسه با سایر صنایع ، مشاغل نرم افزاری می توانند با کارایی بی نظیر مقیاس بندی کنند. Carrd یک شرکت 2 نفره است که از زمان راه اندازی در سال 2016 توانسته است به بیش از 1 میلیون دلار ARR و بیش از 1.6 میلیون کاربر برسد. برای کسانی که از آن بی اطلاع هستند ، Carrd ابزاری است که به مردم امکان می دهد تقریباً برای هر چیزی سایت های یک صفحه ای بسازند.

کارد در یک صنعت شلوغ وب سایت ساز در برابر شرکت های بسیار بزرگتری مانند Automattic (Wordpress.com) ، Squarespace و Wix رقابت می کند. کارد با روشی مشابه موفقیت Plausible در رقابت با Google Analytics ، توانسته است زیرمجموعه ای از بازار را که کاملاً برای یک تجارت با بنیاد مستقل مناسب است تراش دهد. ای جی، تنها بنیانگذار کارد ، سپس یک MVP عالی ساخت و از نقاط قوت منحصر به فرد طاقچه کارد استفاده کرد.

یافتن یک طاقچه دوستدار Indie

AJ می دانست که می خواهد یک سایت ساز بسازد ، اما همچنین می دانست که نمی خواهد مستقیماً با مقیاس کامل Squarespace رقابت کند. وی گزینه های خود را به 4 مورد استفاده متمرکز محدود کرد: نمونه کارها، صفحه فرود، میکروبلاگ، یا مشخصات.

AJ تصمیم گرفت تا تمرکز خود را بر روی مشخصات و در یک پست وبلاگ استدلال خود را توضیح داد:

  • ساده بود. همانطور که در ، یک صفحه ساده،…
سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور