روند جستجو Pinterest علاقه همه وقت به سفر را نشان می دهد

آخرین گزارش Pinterest درباره روند جستجوی اخیر نشان می دهد که مردم اکنون بیش از آنچه قبل از همه گیری علاقمند بودند به سفر علاقه مند هستند.

طبق داده های پینترست ، افراد اکنون بیشتر از موارد دیگر در جستجوی موضوعات مرتبط با سفر هستند هر نکته ای در تاریخچه سایت.

من سعی کردم این ادعا را تأیید کنم اما ابزار Pinterest Trends فقط به آوریل 2020 برمی گردد ، اگرچه جهش کنجکاوی در ژانویه را نشان می دهد.

روند جستجو Pinterest علاقه همه وقت به سفر را نشان می دهد

برای نگاه بیشتر به اطلاعات عمومی پینترست ، باید به گزارش جدید شرکت مراجعه کنیم.

گزارش شده است که جستجوهای سفر در Pinterest افزایش یافته است 60٪ سال به سال

در مقایسه با سال 2019 جستجوهای سفر در Pinterest افزایش یافته است 40٪.

این جستجوها به تبدیل تبدیل می شود ، زیرا Pinterest به داده های ارجاع شده از GlobalWebIndex اشاره می کند که از هر 10 نفر 7 نفر در حال برنامه ریزی برای تعطیلات هستند.

هرگز فرصتی بیشتر برای بازاریابان برای دستیابی به مسافران در Pinterest فراهم نشده است.

سفر یک گروه گسترده است ، بنابراین بیایید بیشتر به جستجوی اطلاعات بپردازیم و اطلاعات بیشتری راجع به آنچه مسافران جستجو می کنند ، بیابیم.

Pinterest می گوید که افزایش جستجوی سفر از طریق هشت نوع مسافر انجام می شود:

  • جهانگردان روستایی
  • علاقه مندان به فضای باز
  • عشایر دیجیتال
  • لیست سطل
  • تعقیب کنندگان فرهنگ
  • غذای خوشمزه
  • سازندگان حافظه
  • مسافران آخر هفته

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

آنچه در این شخصیت های مخاطب مشترک است تمایل آنها به تجربه های معنادار سفر است.

“برنامه های سفر و مسافرت های کپی شده با الزام تمام شده اند. مسافران امروز به دنبال تجربیات معنادارتر هستند که احساسات شخصی را برآورده کنند و به آنها در ایجاد ارتباط کمک کنند. با استفاده از COVID ، انواع جدیدی از مسافران را نیز مشاهده خواهید کرد. “

Pinterest جزئیات خاصی در مورد سه مورد از این شخصیت های مخاطب ارائه می دهد.

جهانگردان روستایی

یک توریست روستایی قصد دارد از ازدحام جمعیت دور شود و به دنبال مکان هایی برای گسترش فضای زندگی می گردد.

این مسافران مانند شهرهای کوچک با شخصیت منحصر به فرد در جستجوی گوهرهای پنهان هستند.

در مقایسه با سال 2019 ، Pinterest دیده است:

  • آن 80٪ افزایش در جستجو برای سفرهای روستایی موضوعات
  • آن 85٪ افزایش جستجوهای مربوط به حومه.
  • آ 75٪ افزایش جستجوهای مربوط به دریاچه خانه ها.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

علاقه مندان به فضای باز

پس از اینکه به شما توصیه شد بیش از یک سال در خانه بمانید ، افرادی که مشتاق ماجراجویی در فضای باز هستند ، افزایش می یابد.

مسافران در حال جستجو برای یافتن الهام از سفر در فضای باز در سراسر جهان هستند – مکانهایی مانند مونتانا ، دریاچه تاهو و تانزانیا از محبوبیت خاصی برخوردارند.

در مقایسه با سال 2019 ، Pinterest دیده است:

  • افزایش 150٪ در جستجوهای مربوط به پارک های ملی.
  • آ 30٪ افزایش جستجوهای مربوط به پیاده روی.
  • آ 65٪ افزایش جستجوهای مربوط به موج سواری.

عشایر دیجیتال

یک عشایر دیجیتال تلاش می کند با تعهدات خود در جاده ، زندگی کاری خود را با سفر ترکیب کند.

گفته می شود عشایر دیجیتال به مکانهایی مانند پورتوریکو و هاوایی علاقه خاصی نشان می دهند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

در مقایسه با سال 2019 ، Pinterest دیده است:

  • آ 50٪ افزایش جستجوهای مربوط به کوچ نشینی دیجیتال.
  • آ 1.6 برابر افزایش جستجوهای مربوط به تریلرها و اردوگاه های عشایری.
  • آ 1.8 برابر افزایش در جستجو برای راه اندازی یک تجارت کوچک در میان مخاطبان عشایر دیجیتال.

غذاهای آماده

بازاریابان سفر چگونه می توانند از این داده ها استفاده کنند؟

Pinterest سه پیشنهاد را ارائه می دهد:

  • ایده های سفر جدید را با مقاصد و مسیرهای مبتنی بر احساسات شخصی الهام بگیرید.
  • نکاتی کاربردی ارائه دهید تا به مسافران کمک کند تا برای ماجراجویی جدید خود آماده باشند.
  • با تبلیغات Pinterest هر یک از هشت شخص سفر را هدف قرار دهید.

منبع: تجارت پینترست

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور