اینستاگرام به کاربران اجازه می دهد داستان های خود را ذخیره کنند تا بعداً ذخیره کنند

کاربران اینستاگرام به زودی می توانند داستان ایجاد کرده و آنها را به عنوان پیش نویس ذخیره کنند تا بعدا منتشر شود ، این شرکت در اطلاعیه ای تأیید می کند.

اینستاگرام مدتهاست که توانایی ذخیره پستهای منظم را به عنوان پیش نویس ارائه می دهد ، در حالی که همیشه در هنگام انتشار استوری ها باید ایجاد می شدند.

اگر کاربری شروع به ساختن یک داستان اینستاگرام کند و بخواهد قبل از انتشار در مورد آن بیشتر فکر کند ، راهی برای ذخیره کار برای ذخیره کار بعدی وجود ندارد.

چندین مورد استفاده وجود دارد که توانایی ذخیره پیش نویس داستان می تواند مورد استقبال Instagram قرار گیرد.

آدام ماسری ، رئیس اینستاگرام ، می گوید این یک ویژگی بسیار درخواست شده است:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

حساب اصلی توییتر اینستاگرام نیز تایید کرده است که این به روزرسانی به زودی در راه است:

در حال حاضر اطلاعات کمی در دسترس است ، اما فکر کردن در مورد روشهای استفاده از این ویژگی به روش استراتژیک خیلی زود نیست.

نحوه استفاده از پیش نویس داستان اینستاگرام

طبق اطلاعات خود اینستاگرام ، هر روز 500 میلیون حساب با استفاده از استوری وجود دارد.

از بین حساب هایی که از استوری های اینستاگرام استفاده می کنند ، یک سوم بیشترین محتوای پربیننده مربوط به مشاغل است.

از هر پنج داستان یک پیام مستقیم از بینندگان خود دریافت می کند ، و این ویژگی را به روشی م effectiveثر برای قابل مشاهده ماندن مشاغل و ایجاد تعامل تبدیل می کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این در اکثر مشاغل از بین نرفته است ، زیرا اینستاگرام می گوید بیش از 50٪ از کل حساب های تجاری در سایت در یک ماه مشخص داستان ایجاد می کنند.

اینفلوئنسرها نیز به خوبی به استوری های اینستاگرام توجه دارند. گزارشی در مورد بازاریابی اینفلوئنسر از MediaKix نشان می دهد که داستان های اینستاگرام دومین نوع موثرترین محتوا هستند – پشت پست های منظم اینستاگرام

با تمام این گفته ها ، ارزش دارد که پیش نویس های داستان را با دقت بیشتری مشاهده کنیم و به راه هایی فکر کنیم که این ویژگی می تواند به عنوان یک ابزار به جای یک فکر بعدی مورد استفاده قرار گیرد.

در اینجا چند مورد استفاده وجود دارد که به ذهن خطور می کند.

پیشاپیش ایجاد کنید ، بعداً منتشر کنید

توانایی برنامه ریزی استوری به شما این انعطاف را می دهد که از قبل داستان های اینستاگرام را درست کرده و بعداً منتشر کنید.

این کار یا می تواند پیش از اعلامیه بزرگ انجام شود ، یا صرفاً برای صرفه جویی در هزینه ارسال در زمانی است که مخاطبان کسب و کار فعالیت بیشتری دارند.

مشاغل می توانند محتوا را در وقت خود ایجاد کنند ، آن را ذخیره کنند و هنگامی که مخاطبانشان به احتمال زیاد آن را مشاهده می کنند دکمه ارسال را بزنند.

همکاری تیمی

صرفه جویی در پیش نویس داستان اینستاگرام می تواند یک کمک مفید در روند کار تیم هایی باشد که یک حساب واحد را مدیریت می کنند.

تیم ها می توانند قبل از پخش مستقیم ، با اضافه کردن و ویرایش پیش نویس داستان ، درمورد محتوا همکاری کنند. مشابه نحوه همکاری تیم ها در یک پست وردپرس یا Google Doc.

اگر بازاریاب برای مشتری کار می کنید که دوست دارد قبل از انتشار مطالب آن را مرور کند ، پیش نویس ها تصویب آنها را درباره داستان ها آسان تر می کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

فکر دوم کنید

برخی از مطالب بهتر است در پیش نویس ها باقی بمانند ، اما ما اغلب پس از ایجاد محتوای خود ، حدس دوم را شروع نمی کنیم.

اگر بعد از ساخت یک داستان ، فکر دوم هم دارید ، به زودی می توانید کار خود را ذخیره کنید و بعداً به جای حذف ، آن را مرور کنید.

به دنبال این افزودنی کوچک اما مفید به اینستاگرام باشید که در آینده ای نزدیک در دسترس باشد.

منابع: اینستاگرام ، مدیا کیکس

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور