رمزگشایی سهام پنی با تیموتی سایکس

عکس پروفایل Ishan Pandey Hacker Noon

@ایشان پندیایشان پندی

دانشجوی حقوق که روی کد و هر قانون کار می کند. بنیانگذار: تحقیقات بلاکچین

ایشان پندی: سلام تیموتی ، به مجموعه “پشت راه اندازی” ما خوش آمدید. لطفاً درباره خود و ماجرای چگونگی ورود به معاملات سهام پنی برای ما بگویید؟

تیموتی سایکس: پدر و مادرم سال آخر دبیرستان ، پول هدیه 12 میلیون دلاری Bar Mitzvah را که پس انداز کرده بود ، به من تحویل دادند ، فکر می کردم همه اینها را در بازارهای سهام از دست می دهم و این درس خوبی برای من خواهد بود ، اما درعوض من با مطالعه و یادگیری الگوها وسواس پیدا کردم و ظرف دو سال 12 هزار دلار به 100 هزار دلار تبدیل کردم ، سپس قبل از فارغ التحصیل شدن از کالج 1.65 میلیون دلار ، هزاران سهام پنی با قیمت پایین را معامله کردم که برای حساب کوچک من بهتر کار می کردند … از آن به بعد من به این طاقچه ای علاقه مند شده ایم که اکثر مردم از آن متنفرند اما سو. تفاهم ندارند. در حال حاضر من تقریباً 7 میلیون دلار سود کل معاملاتی ، درس و ضرر و زیان زیادی در این راه کسب کرده ام و این روزها تمام سودهای تجاری خود را به خیریه می دهم تا به دانشجویانم بفهمم که چگونه این طعم کار می کند!

ایشان پندی: هنگام جستجوی سهام پنی ، چه عواملی را قبل از باز کردن موقعیت در نظر می گیرید؟

تیموتی سایکس: از آنجا که 90٪ از معامله گران ضرر می کنند و 99٪ سهام پنی شکست می خورد ، من منتظر بدترین بازی ها هستم اما مایلم تجارت کنم …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور