رمزگذاری بیت کوین در Ethereum: WBTC در مقابل RENBTC در مقابل HBTC در مقابل BTCpx

عکس پروفایل نویسنده

@سرگنکوفآندره سرگنکوف

تحلیلگر ارز رمزنگاری شده. بنیانگذار و ویراستار در btcpeers.com

کاربران بیت کوین اغلب قادر به کشف بخش بازار غیرمتمرکز مالی نیستند. اکثر قریب به اتفاق سیستم عامل های موجود در حال حاضر بر روی Ethereum ساخته شده اند. حتی اگر بلاکچین های BTC و ETH نمی توانند به طور مستقیم ارتباط برقرار کنند ، نشانه های بسته بندی شده می توانند یک راه حل مناسب ارائه دهند.

نشانه های بسته بندی شده محبوب هستند

توضیح مفهوم Wrapped Tokens ساده است. به جای اینکه دارایی رمزنگاری فقط در یک زنجیره وجود داشته باشد ، می توان آن را “به نشانه” درآورد و روی یک زنجیره دیگر “پیچید”. یک مثال کلیدی ، نشانه های بسته بندی شده مبتنی بر Ethereum است که یک دارایی موجود را تبدیل می کند – به عنوان مثال ، Zcash – و آن را به یک رمز اتریوم پیوستن به استاندارد ERC20 تبدیل می کند. با انجام این کار ، این نشانه های بسته بندی شده می توانند در هر بخشی از اکوسیستم در حال رشد Ethereum ، از جمله dApps و راه حل های مالی غیرمتمرکز (DeFi) استفاده شوند.

هر رمز بسته شده توسط دارایی اصلی که نشان دهنده آن است پشتیبانی می شود. در مثال Zcash ما ، هر ZEC پیچیده شده در Ethereum توسط 1 ZEC اصلی در بلاکچین Zcash پشتیبانی می شود. این منبع باید در هر زمان با نسبت 1: 1 باشد ، زیرا هرگز نمیتواند نشانههای بسته بندی شده بیشتری نسبت به ZEC مبتنی بر Zcash برای این فرآیند توکن سازی داشته باشد.

بررسی این گزینه اکوسیستم Ethereum را به سایر دارایی های ارز رمزنگاری شده در …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور