رشد یا سود؟ اولویت برای یک تجارت موفق چیست؟

عکس پروفایل Growth Shop Hacker Noon

@مارک پچتفروشگاه رشد

Growth Shop یک آژانس بازاریابی بین المللی است که به توسعه سریع مارک های D2C در بازارهای سراسر جهان کمک می کند.

تجارت واقعی در برابر حباب های صابون

من اصالتاً استرالیایی هستم. در آنجا کار با مشاغل کوچک و متوسط ​​- بسیاری از شرکت ها در زمینه های مختلف – را شروع کردم. تأثیر سرمایه گذاری خطرپذیر بر تجارت بسیار چشمگیر نیست. اینها بنگاه های اقتصادی واقعی بودند که ارزش دلار را می دانند و نه تنها به رشد به هر قیمتی می پردازند. آنها رشد کرده و رشد کردند تا زندگی کنند ، از خانواده خود حمایت کنند ، سرمایه گذاری کنند و در کسب و کار موفقیت بزرگی کسب کنند.

با کار در لندن ، چیزهای زیادی درباره شرکت های مورد حمایت سرمایه های خطر پذیر و چگونگی توسعه آنها یاد گرفتم. به نظر من ، آنها در حال توسعه نادرست هستند. اکثریت قریب به اتفاق این مشاغل وابسته به سرمایه مخاطره آمیز نتیجه منفی آشکاری دارند. این شرکت ها باید کاری را انجام دهند که واقعاً نمی خواهند انجام دهند. چرا؟ زیرا افرادی در خارج از مشاغل وجود دارند که می گویند: “فرقی نمی کند برای ادامه کار شغل بیشتری هزینه کنید و ما این موفقیت را به بنیاد خود نسبت دادیم.” همه اینها خیلی از تجارت واقعی فاصله دارد. به هر حال سرمایه گذاران خطرپذیر روی ایده ها سرمایه گذاری می کنند و مهم نیست که 90٪ آنها شکست می خورند. علاوه بر این ، استرس مداوم وحشتناکی برای همه افراد درگیر در …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور