استفاده از یک بستر وبلاگ نویسی موجود در مقابل ساخت یک وبلاگ از خراش

عکس پروفایل ظهر Catalin's Tech Hacker Noon

@catalinmpitفناوری کاتالین

نوشتن درباره Vue ، Node.Js ، AWS ، JavaScript ، Cloud Computing و توسعه نرم افزار

هر گزینه مزایا و معایب خود را دارد. هدف این مقاله پاسخ به این س andال و روشن شدن آن است! همچنین ، توجه به این نکته مهم است که همه نیازهای متفاوتی دارند. بنابراین پاسخی جهانی وجود ندارد.

مقاله را بخوانید ، و تصمیم بگیرید که کدام گزینه بیشتر با نیاز شما سازگار است!

چه چیزی بیشتر از همه اهمیت دارد

قبل از ادامه ، بیایید مهمترین مواردی را که فرد باید هنگام باز کردن یک وبلاگ به دنبال آن باشد ، ببینید. آنها به شرح زیر است:

  • داشتن دامنه شخصی – داشتن دامنه به دو دلیل ضروری است. اول از همه ، وبلاگ شما حرفه ای تر به نظر می رسد. ثانیا ، تمام مزایای SEO به شما تعلق می گیرد. Hashnode تنها بستر وبلاگ نویسی است که به شما امکان می دهد از دامنه خود به صورت رایگان استفاده کنید. اگر تصمیم به دور شدن دارید ، برخلاف سایر سیستم عامل های وبلاگ ، تمام مزایای SEO را حفظ می کنید.
  • تمرکز بر روی محتوا به جای ساختن – از خود بپرسید آیا می خواهید فقط روی ایجاد محتوا تمرکز کنید یا آن را بسازید / حفظ کنید؟ استفاده از یک بستر وبلاگ نویسی به شما امکان می دهد فقط بر انتشار مطالب تمرکز کنید.
  • پول – آیا می خواهید هزینه های ماهانه وبلاگ خود را پرداخت کنید ، یا می خواهید وبلاگ رایگان انجام دهید؟ با داشتن یک وبلاگ سفارشی ، باید هزینه میزبانی ، گواهینامه ها و غیره را پرداخت کنید. با یک بستر وبلاگ نویسی ، فقط باید هزینه کنید …
سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور