راهکارهای مبتنی بر هوش مصنوعی توانمندسازی بخش بانکی

عکس پروفایل نویسنده

@امیلی دانیلامیلی دانیل

امیلی نویسنده فناوری است ، با تخصص در زمینه کارآفرینی و الگوریتم های فن آوری نوآورانه.

فناوری مدرن در حال تحول انقلابی در بخشهای مختلف جهان است. بخش بانکی نیز از مزایای چشمگیری برخوردار است. نرم افزار پیشرفته برای همه فرایندها ، کارکنان را به کار کارآمد ترغیب می کند و به بخش امکان می دهد تا تجربه مشتری را نیز بهبود بخشد.

سال 2020 برای تمام صنایع یک غلتک ساز بوده است. بخش بانکی با بیشترین مشکلات روبرو شد. نرخ تورم جهانی افزایش یافته و افت قابل توجهی در تولید ناخالص داخلی جهان وجود داشته است.

گزارش صندوق بین المللی پول ذکر کرده است که تولید ناخالص داخلی در سراسر جهان 4.9 درصد کاهش یافته است و انتظار می رود افت پس از COVID شدیدتر باشد. در این گزارش همچنین آمده است که سال 2021 می تواند 6.5 درصد از تولید ناخالص داخلی جهانی انتظار داشته باشد.

همه این اعداد نشان می دهد که بانک ها چندین چالش در انتظار دارند تا برخی مسائل را برای این بخش ایجاد کنند. با این حال ، این فقط در مورد چالش ها نیست زیرا یک میلیون راه برای مبارزه با آنها وجود دارد. به لطف فناوری پیشرفته ، برنامه های هوش مصنوعی می توانند به صنعت بانکداری کمک کنند تا با چالش های روزافزون مقابله کند. در اینجا آنچه باید درباره چالش های بخش بانکی و نقش هوش مصنوعی بدانید آورده شده است.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور