راهنمای Google برای محتوای تولید شده توسط کاربر

راهنمای جدیدی از Google به روش‌های قابل قبول برای گنجاندن محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) در وب‌سایت شما می‌پردازد تا اطمینان حاصل شود که دستورالعمل‌های شرکت را دنبال می‌کنید.

برای کمک به وب سایت ها در استفاده صحیح از UGC، Google یک اینفوگرافیک با فلوچارت بله/خیر و یک عیب یاب تعاملی ایجاد کرده است.

دانستن نحوه استفاده صحیح از این نوع محتوا مهم است زیرا گوگل با آن مانند محتوای اصلی صفحه وب رفتار می کند.

این بدان معناست که محتوای با کیفیت پایین ایجاد شده توسط کاربران می تواند کیفیت کلی صفحه وب را کاهش دهد.

حتی بدتر از آن، هرزنامه UGC به طور بالقوه می تواند منجر به جریمه گوگل در صورت عدم تعدیل شود.

تبلیغات

ادامه مطلب زیر

همانطور که گوگل توضیح می دهد، در صورت اجرای تبلیغات در وب سایت خود، باید به محتوایی که کاربران ارسال می کنند نیز توجه زیادی داشته باشید:

اما اگر ناشری بخواهد در صفحاتی که نظرات کاربران در آن ظاهر می‌شود، تبلیغات اجرا کند، تمام محتوای آن صفحات – از جمله نظرات – باید از خط‌مشی‌های ناشر ما پیروی کند.

ناشران موظفند اطمینان حاصل کنند که بخش‌های نظر، انجمن‌ها، پست‌های رسانه‌های اجتماعی یا هر چیز دیگری که کاربران در سایت یا برنامه خود ایجاد می‌کنند با خط‌مشی‌های برنامه ما مطابقت دارد. این محتوا نیز مشمول محدودیت‌های ناشر ما است.»

وب سایت ها موظف به اجازه دادن به UGC نیستند، و همچنین هیچ مزیت ذاتی برای انجام این کار وجود ندارد.

تبلیغات

ادامه مطلب زیر

با این حال، نظرات ارسال شده توسط کاربر می‌تواند روشی موثر برای ایجاد بحث و تعامل پیرامون مقالات باشد و بسیاری از ناشران اجازه می‌دهند.

اجازه دادن به محتوا از بازدیدکنندگان وب سایت دارای مزایا و معایبی است، و فلوچارت Google می تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید آیا ارزش این زحمت را دارد یا خیر.

آیا باید UGC را در وب سایت خود مجاز کنم؟

فلوچارت گوگل با این سوال شروع می شود: آیا قصد دارید UGC را وارد کنید؟

اگر پاسخ این است آره، سپس گوگل از شما می خواهد موارد زیر را در نظر بگیرید:

«به عنوان یک ناشر، شما مسئول هستید که اطمینان حاصل کنید که تمام محتوای سایت یا برنامه شما با تمام خط مشی های برنامه قابل اجرا ما در همه صفحاتی که کد تبلیغات Google در آن ظاهر می شود مطابقت دارد. این شامل نظراتی است که توسط کاربران به صفحات شما اضافه می شود.

با در نظر گرفتن این موضوع، گوگل می پرسد: “آیا من می خواهم این را خودم مدیریت کنم؟”

اگر پاسخ شما این است آره، سپس گوگل از شما می خواهد که میزان کار برای تعدیل آن را در نظر بگیرید.

برای کمک به تلاش‌های شما، Google فهرستی از استراتژی‌های مدیریت UGC را گردآوری کرده است.

6 استراتژی برای مدیریت UGC

  1. یک خط مشی محتوا را منتشر کنید: به کاربران شما باید گفته شود چه چیزی مجاز است و چه چیزی مجاز نیست.
  2. ناظران کاربر را استخدام کنید: از انجمن دعوت کنید تا به پرچم‌گذاری محتوای نامناسب کمک کند.
  3. UGC را به طور معمول مرور کنید: زمانی را برای مرور صفحات خود اختصاص دهید.
  4. پیوندهایی برای گزارش محتوای بد اضافه کنید: پیوند «گزارش تخلف» را اضافه کنید تا به کاربران خود امکان گزارش محتوای مشکل ساز را بدهید.
  5. فرآیند تعدیل خودکار: بر اساس نوع محتوای سایت خود، می توانید فیلتری ایجاد کنید تا محتوای خاصی را به طور خودکار شناسایی کنید.
  6. از CAPTCHA استفاده کنید: قبل از اینکه کاربران بتوانند محتوا را ارسال کنند، اطمینان حاصل کنید که
    آنها انسان هستند و با استفاده از CAPTCHA ربات نیستند.

تبلیغات

ادامه مطلب زیر

متناوباً، اگر نمی‌خواهید یا نمی‌توانید محتوایی را که افراد به سایت خود ارسال می‌کنند، تعدیل کنید، گوگل می‌گوید همیشه می‌توانید طراحی سایت خود را تغییر دهید.

به جای نمایش نظرات در همان صفحه با محتوای اصلی، می توانید نظرات را در یک پنجره جدید باز کنید.

برای راهنمایی بیشتر در مورد استفاده از UGC، به راهنمای رسمی Google مراجعه کنید.


تصویر ویژه: Sammby/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور