راهنمای نهایی محصولات نظارت مصنوعی

عکس پروفایل نویسنده

@MichaelBمایکل

من Dev Spotlight را اجرا می کنم – ما محتوای فناوری را برای شرکت های فناوری می نویسیم. ایمیل به [email protected].

همانطور که منتظر سال 2021 هستیم ، نظارت مصنوعی همچنان در درک عملکرد برنامه یا وب سایت شما مانند همیشه مهم است. اما نظارت مصنوعی شما فقط به اندازه ابزاری که استفاده می کنید خوب است و گزینه های زیادی برای انتخاب محصول وجود دارد. از آنجا که انتخاب بهترین برای شما حیاتی است ، انتخاب می تواند طاقت فرسا باشد. قیمت ، سهولت نصب ، دقت و موارد دیگر در بهترین راه حل نقش دارند.

در این مقاله ، من شش گزینه محبوب نظارت مصنوعی را بررسی کردم: Updown.io ، UptimeRobot ، StatusCake ، Site24x7 ، Pingdom و DataDog ، و چندین اندازه گیری برای آنها در یک وضعیت واقعی انجام دادم تا ببینم عملکرد هر محصول چگونه است. سپس ، من یک نمونه استقرار معمولی را در DigitalOcean تنظیم کردم و آزمایشات را برای پنج روز بر روی هر محصول انجام دادم. سرانجام ، من معیارها را جمع آوری کردم و آنها را با یکدیگر مقایسه کردم تا مشخص کنم کدام ابزار بهترین است.

بیایید با کمی پس زمینه شروع کنیم.

نظارت مصنوعی

نظارت مصنوعی روال شبیه سازی کارهایی است که کاربر نهایی ممکن است در وب سایت یا برنامه شما انجام دهد و سپس نظارت بر عملکرد آن وب سایت یا برنامه. این یک ابزار کلیدی برای اندازه گیری در دسترس بودن کاربر نهایی است. در زمان بروز یک اشکال یا رگرسیون …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور