راهنمای اساسی برای نگهداری نرم افزار

عکس پروفایل نویسنده

@نزنیاترومی

توسعه دهنده Full-Stack ، معمار نرم افزار و مشاور فناوری اطلاعات در Jellyfish.tech

امروزه ، هنگامی که همه مشاغل به صورت آنلاین در حال ایجاد یک فضای کاملاً رقابتی هستند ، انطباق سریع برنامه شما با نیازهای کاربر نهایی ، تغییر ، افزایش یا افزودن ویژگی ها در نتیجه تحقیقات دقیق مشتری و حفظ صحیح سیستم ، امری ضروری است.

کاربر به برنامه ای نیاز دارد تا ساده ، بصری و کاملاً فکر شده باشد. در صورت بروز هرگونه مشکل ، باید توسط تیم نگهداری نرم افزار به سرعت و به طور موثر برطرف شود. مهم نیست که مخاطبان یک برنامه چه کسی باشد: مشتریان یا کارمندان شما ، قابلیت اطمینان برنامه ای که آنها به عنوان واسطه بین مشتریان و تجارت شما استفاده می کنند از اهمیت بالایی برخوردار است.

برای اطمینان از برنامه شما باید مرتباً پشتیبانی شود واقعاً ارزشی را که برای ارائه طراحی شده فراهم می کند.

شما دلایل زیادی دارید که مطمئن شوید برنامه شما به طور منظم حفظ می شود:

  • رفع اشکال
  • به روزرسانی API ها
  • به روزرسانی برنامه
  • اصلاح / بهبود ویژگی ها
  • افزودن ویژگی های جدید برای همگام سازی با نیازهای کاربر نهایی
  • افزایش امنیت
  • بهبود UI و UX
  • انتقال نرم افزار

ابتدا قابلیت استفاده: با کاربر خود آشنا شوید

ساخت هر محصول دیجیتالی مستلزم فرآیند توسعه مشتری از جمله:

  • مصاحبه با مشتری
  • جمع آوری داده ها و …
سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور