دیزنی برای ذخیره آینده خود با دو برابر محتوا روبرو می شود

عکس پروفایل نویسنده

@davidjdealدیوید معامله

دیوید دین یک مدیر بازاریابی ، دوست دار دیجیتال و دوستدار فرهنگ پاپ است.

اغلب گفته می شود که محتوا پادشاه است. از نظر دیزنی ، محتوا یک ناجی است. این برداشت کلی از گزارش درآمد دیزنی برای سال مالی و سه ماهه چهارم سال 2020 است.

سال دردناک دیزنی

این بسیار دردناک بوده است که تماشای همه گیر شدن COVID-19 در پارک ها و استراحتگاه های افسانه ای دیزنی را شکست. در ماه سپتامبر ، دیزنی اعلام کرد 28000 کارمند را در سراسر پارک ها ، تجربیات و بخش های محصولات مصرفی خود اخراج خواهد کرد. دیزنی تعطیلی طولانی مدت و محدودیت ظرفیت در پارک های آزاد را دلیل این اخراج ها عنوان کرد.

در 12 نوامبر ، دیزنی اولین ضرر سالانه خود را در 40 سال گذشته گزارش داد و کاهش حضور در پارک های آن ارتباط زیادی با این کاهش داشت. دیزنی گفت که هزینه همه گیر 7.4 میلیارد دلار درآمد عملیاتی در سال مالی برای آن هزینه کرد و 6.9 میلیارد دلار از این ضرر از پارک های تفریحی و تقسیم تجارب حاصل شد.

اما این اعداد فقط یک بعد از داستان را بیان می کنند. در پشت این تلفات افرادی وجود دارند – افرادی که زندگی من را از همان کودکی که برای اولین بار به دنیای والت دیزنی سفر کردم ، روشن کرده اند. در طول این سالها ، من چندین بار با خانواده و دوستانم به دنیای والت دیزنی رفته ام. نمی توانید درک کنید که Walt Disney World تا چه اندازه به یکنواختی مهمان نواز است تا آنجا که به آنجا رفته اید. همه – از اعضای بازیگران که با شخصیت های میکی موس یا آلیس در سرزمین عجایب خیابان ها را روشن می کنند تا صندوقداران فروشگاه و سرورهای رستوران – هر میهمان را بالا می کشند. آنها چهره یک مارک تجاری هستند که لحظات جادویی را رقم می زند.

آن لحظات جادویی مدتهاست که باید در دنیای دیجیتال اتفاق بیفتند. اتفاق نظر کلی این است که تجربیات زنده ماهها و حتی سالها بهبود نخواهند یافت. دیزنی تا آن زمان چه کاری انجام می دهد؟ دو برابر محتوای دیجیتال.

دیزنی بنیادی برای آینده خود بنا می کند

دیزنی از طریق فیلم ها ، موسیقی و نمایش های تلویزیونی خود همیشه یکی از مارک های مهم فرهنگی در جهان بوده است. این شرکت یا محتوایی ایجاد کرده یا به دست آورده است که سلیقه نسل های مختلف را در بر می گیرد سیندرلا به پلنگ سیاه. در سال 2019 ، دیزنی دو اقدام مهم و جدی را در تاریخ خود انجام داد:

  • در ماه مه ، دیزنی توافق کرد که یک سوم سهام Comcast در Hulu را بدست آورد و کنترل کامل سرویس پخش را به دست بگیرد. هولو به دیزنی 28 میلیون مخاطب جریان فوری (در آن زمان) و یک کتابخانه معتبر محتوایی با عناوین محبوب از جمله سرگذشت ندیمه.
  • در ماه نوامبر ، دیزنی + Disney را با شور و شوق زیادی راه اندازی کرد. دیزنی + به دیزنی بازویی برای آزاد کردن کتابخانه قدرتمند محتوای خود ، از جمله حق رای دادن مارول ، و همچنین عناوین جدید مانند محبوب محبوب ماندالوریایی، که به جذابیت ابدی از جنگ ستارگان.

دیزنی نمی دانست که همه گیری جهانی باعث تغییر گسترده ای در گزینه های سرگرمی افراد می شود ، از رفتن به سینما گرفته تا پخش آنها. در پایان سه ماهه چهارم مالی 2020 ، مشترکان دیزنی + به 73 میلیون نفر و مشترکان با پرداخت هولو به 36.6 میلیون نفر رسیده بودند.

با حساب کردن ESPN + ، که دیزنی در سال 2018 راه اندازی کرد ، دیزنی رقابت واقعی Netflix را انجام می داد:

و نتایج مالی منعکس کننده افزایش مشترکین است. دیزنی در اعلامیه درآمد خود گفت که بخش مستقیم مصرف كننده و بین المللی خود كه شامل پخش جریانی است ، 4.85 میلیارد دلار درآمدزایی داشته است كه 41 درصد بیشتر از سال دیگر است.

دیزنی می داند آینده کوتاه مدت آن کجاست: پخش جریانی. و بنابراین دو برابر می شود.

دو برابر کردن محتوای جریانی

در 12 اکتبر ، دیزنی به منظور تمرکز بر پخش جریانی مطالب ، بخشهای رسانه ای و سرگرمی خود را مرتب کرد. کریم دانیل ، رئیس سابق محصولات مصرفی ، بازی ها و انتشارات ، اکنون بر گروه پخش رسانه ها و سرگرمی های جدید ، مسئول توزیع محتوا ، فروش آگهی و + دیزنی نظارت خواهد کرد.

در اطلاعیه ای ، دیزنی گفت که “موتورهای خلاق آن بر تولید و تولید محتوای اصلی برای خدمات پخش جریانی شرکت متمرکز خواهند شد” – به این معنی که تیم های خلاق دیزنی ، از Pixar گرفته تا Lucasfilm ، برای پشتیبانی از پخش آنلاین ، + با دیزنی + و هولو در مرکز. در همین حال ، یک گروه توزیع رسانه و سرگرمی تازه ایجاد شده تحت نظر دانیل مسئولیت درآمدزایی و توزیع آن را بر عهده خواهد داشت.

و می توانید مطمئن باشید که:

  • دانیل اکنون تحت فشار زیادی قرار دارد تا بتواند از این محتوا با تبلیغات ، برندسازی مشترک ، تجارت کالا و موارد دیگر کسب درآمد کند.
  • خواسته ها و نیازهای مخاطبان جریانی ، نوع محتوا را ایجاد می کند. همانطور که وال استریت ژورنال خاطرنشان کرد ، “بازوهای مختلف برنامه نویسی ، از جمله استودیوهای سینمایی و تلویزیونی ، با هدف تغذیه آن سرویس های جریان دهنده ، نه فقط رسانه های قدیمی هستند.” دیزنی خاطرنشان کرد که تیم دانیل همچنین مسئول “عملکردهای داده و فناوری” خواهد بود – به این معنی که دیزنی سعی خواهد کرد توانایی های علم داده خود را افزایش دهد تا سلیقه مخاطبان جریان خود را پیش بینی کند و متناسب با آن محتوا ایجاد کند ، همانطور که Netflix این کار را به طور عالی انجام می دهد.

دیزنی نیز منتظر تغییر ساختار خود نبود تا شیوه کار خود را تغییر دهد. در ماه سپتامبر ، دیزنی سینماهای ایالات متحده را دور زد و فیلم بلند خود را منتشر کرد مولان در دیزنی + (هنگام پخش فیلم در سینماهای بین المللی). مولان در سراسر جهان نظرات متفاوت و دریافت های گیشه گیشه ای دریافت کرد. اما همانطور که کی مک گوایر از Screen Rant در تجزیه و تحلیل نتایج مالی مولان بحث کرد ، دیزنی + یک حلقه نجات برای مولان:

مولان برای دیزنی + موفقیت آمیز بود ، تعداد مشترکان را به میزان قابل توجهی افزایش داد و ثابت کرد که تقریباً 100000 نفر برای دسترسی به فیلم 30 دلار اضافی پرداخت می کنند. در حالی که مولان به دنبال اظهارات لیو ییفی در مورد اعتراضات هنگ کنگ ، از تماس برای تحریم فیلم رنج برد ، مخاطبان چینی را با تیم تولید کاملا سفید خود بیگانه کرد و با قطع آهنگ ها و شخصیت های ساخت انیمیشن ، مخاطبان آمریکایی را منصرف کرد. مولان بسیار محبوب ، هنوز هم توانست فقط از جریان 35.5 میلیون دلار درآمد کسب کند. اگر مولان برای اولین بار در سینماها با همان افتتاحیه آخر هفته باکس آفیس به نمایش درآمد ، این یک شکست بزرگ تجاری و کمترین عملکرد بازسازی زنده دیزنی بود که با Maleficient: Mistress of Evil گره خورده بود. زیرا مولان فقط در دیزنی + به نمایش درآمد ، کل درآمد یک پیروزی است و نشانه این است که نسخه های آینده که در جریان پخش می شوند هنوز هم می توانند موفقیت آمیز باشند.

در تاریخ 25 دسامبر ، دیزنی از سالن های نمایش چشم پوشی می کند و فیلم انیمیشن Pixar را منتشر می کند روح در دیزنی +. یک تاریخ بزرگ دیگر برای تماشای: در 15 ژانویه 2021 ، دیزنی اکران می شود WandaVision در دیزنی +. WandaVision قابل توجه است زیرا اولین سری از استودیوی مارول است که شروع به کار در + Disney می کند. روح و WandaVision حتی آزمایشات بزرگتری از اولین استراتژی پخش دیزنی را نشان می دهند.

دیزنی از اینجا کجا می رود؟

واضح است که دیزنی همه گیر نشسته است. تمرکز بر پخش جریانی به قدرت دیزنی بازی می کند: دیزنی از کتابخانه عظیمی از محتوا بهره مند می شود. اما باید دید که با ادامه همه گیری ، استودیوهای تولیدی چقدر می توانند محتوای جدیدی ایجاد کنند. (برای داشتن بینش بیشتر ، در اینجا نگاهی جذاب به نحوه فیلمبرداری یک فیلم در حال حاضر است.) حتی هنوز هم ، ایجاد و توزیع محتوای جدید برای پخش ، برای دیزنی یک پیشنهاد بهتر (در صورت دشوار بودن) از جذب مردم به پارک های تفریحی و تفریحی آن است. ، یا تئاترهایی برای آن موضوع. چه کسی می داند که چه زمانی مردم در بازگشت به پارک های تفریحی یا تئاتر دسته جمعی احساس راحتی می کنند؟ 2021 احتمالاً یک علت گمشده است.

در همین حال ، اسکات گالووی نویسنده و استاد تجارت راه بالقوه دیگری را برای پیشرفت ارائه می دهد: آموزش آنلاین.

” . . چه کسی در جلب توجه کودک و حفظ آن بهتر از دیزنی است؟ ” او اخیراً نوشت. “دیزنی باید یک محصول آموزشی (از راه دور) برای بچه های کلاس K-12 راه اندازی کند.” وی توضیح داد:

فرصت بازار قابل توجه است. 140.8 میلیون کودک در سن دبستان و متوسطه در ایالات متحده ، ژاپن و اتحادیه اروپا زندگی می کنند. تقریباً همین 84.5 میلیون خانواده با بچه های K-12 (با فرض 1.93 کودک برای هر خانواده در ایالات متحده ؛ 1.55 کودک برای هر خانواده در اتحادیه اروپا ؛ 1.44 کودک برای هر خانواده در ژاپن). “

به گفته گالووی ، با ادامه تحصیلات متوسطه در دوره شیوع بیماری ، آموزش آنلاین می تواند به دیزنی بالغ بر 30 میلیارد دلار در سال درآمد مکرر درآمد مکرر بدهد.

این یک ایده جذاب است. و با شدت گرفتن همه گیر ، همه ایده ها روی میز است.

توجه: من یک سرمایه گذار در Disney و Netflix هستم.

عکس پروفایل نویسنده

داستان های من را بخوانید

دیوید دین یک مدیر بازاریابی ، دوست دار دیجیتال و دوستدار فرهنگ پاپ است.

برچسب ها

با هکر نون همراه باشید

حساب رایگان خود را ایجاد کنید تا قفل تجربه خواندن سفارشی خود را باز کنید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور