دنیای بازی های مجازی: NFTs ایجاد درآمد جدید از بازی های بین زنجیره ای

عکس پروفایل نویسنده

@trinekatelleترین کاتل

به عنوان یک روزنامه نگار بیز ، Trine امور مالی را از NY ، فناوری از Silicon Valley و فضای بلاکچین را پوشش داده است.

در سال 2017 ، نشانه های غیرقابل انعطاف (NFT) به عنوان واسطه مبادله بدون اقتصاد به وجود آمد. آنها راهی برای تجارت کالاهای کلکسیونی مجازی مانند CryptoKitties – یعنی تا زمانی که یک مجموعه دار 170،000 دلار (600 ETH) برای بچه گربه ای به نام Dragon پرداخت کرد. رمز جدید دیجیتالی کمبود دیجیتال را ایجاد کرده بود. در یک اقتصاد دیجیتال با زیر پا گذاشتن تولید مثل فراری کپی رایت ، NFTs راهی برای پیوستن داده ها به یک ارز ارائه داد. فقط دارنده NFT با شناسه منحصر به فرد Dragon می تواند رمزنگاری قابل رمزگذاری را بفروشد ، مبادله یا تخریب کند.

در دنیاهای مجازی ، NFT ها اقتصادی پیدا کرده اند. دنیاهای مجازی عالم خرد واقعی اقتصاد واقعی را ایجاد می کنند. افرادی که در طی همه گیری به خانه های خود محدود شده اند ، در حال گالری های هنری مجازی ، موزه ها ، سیستم عامل های بازی و تجارب متنوع جهان 3D هستند.

NFT در حال تبدیل شدن به اصلی ترین وسیله مبادله هستند. بازدید کنندگان می توانند به طور غیرقابل انکاری مالکیت دارایی های دیجیتالی را که خریداری ، فروش و تجارت می کنند ثابت کنند.

با این وجود NFT ها هنوز در دنیاهای بسته مجازی گیر کرده اند. در بازی ، شوالیه شما ، شمشیر ، اسب یا ارتش درخشان او نمی تواند در دنیای بازی دیگری نبرد کند.

وقتی هر مورد شناسه NFT منحصر به فرد خود را دارد ، از نظر فنی شوالیه …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور