در اینجا جهنم وابستگی به نظر می رسد و چگونه می توان از آن اجتناب کرد (TLDR ؛ کتابخانه ها ممکن است باعث وابستگی شوند)

عکس پروفایل نویسنده

@مرورگر لندنمرورگر لندن

خانه توسعه مستقر در لندن متخصص در طراحی UX ، ساخت برنامه های وب و طراحی سرویس های اختصاصی.

هر توسعه دهنده ای ، وقتی با یک مشکل حیله گر مواجه است ، همان هیجان و وسوسه را تجربه کرده است: “اوه من شرط می بندم که می توانم از کتابخانه ای برای این کار استفاده کنم!” این فکر مملو از نوید صرف وقت ، پیچیدگی انتزاعی و کارایی به دست آمده است. فقط به تمام مشکلاتی فکر کنید که بدون نوشتن یک خط از کد خود حل می شوند!

دو هفته سریع جلو بروید و احتمالاً پنجاه و پنجاه احتمال وجود دارد که متوجه شوید همان توسعه دهنده به شدت تلاش می کند یک کتابخانه میخ مربع را به یک مشکل سوراخ گرد تبدیل کند ، با اسناد ناکافی درگیر شود یا حفره های امنیتی را در سه سطح عمیق پیدا کند node_modules.

ما به کتابخانه نیاز داریم

کتابخانه ها ، بسته ها ، وابستگی ها ، جعبه ها ، سنگهای قیمتی یا هر چیز دیگری که می خواهید آن را بنامید ، کد شخص ثالث قابل بارگیری که می توانید در پروژه خود استفاده کنید بخشی ضروری از توسعه نرم افزار است. بدون آن ، همه ما درگیر اجرای مجدد همان عملکرد اساسی از ابتدا و بارها خواهیم بود.

در حالی که هیچ کس در ذهن او فکر نمی کند که استفاده مجدد از کد بخشی حیاتی از مهندسی نرم افزار نیست ، من می خواهم استدلال کنم که وابستگی به کد شخص ثالث دارای یک سری مزایا است که توسعه دهندگان تمایل دارند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور