دریاچه های داده برای تجزیه و تحلیل کسب و کار و پردازش داده های کلیدی بسیار مهم هستند

عکس پروفایل Pankaj Jaiswal Hacker Noon

@47 میلیاردپانکاج جیسوال

ما به سازمان ها کمک می کنیم تا ظرفیت مهندسی را مقیاس بندی کرده و محصولات و خدمات عالی ارائه دهند.

در حالی که اصطلاح Data در شناخت کسب و کار در هر اندازه است ، حتی افراد غیر روحانی نیز از هیاهو و هیاهوی اطراف Data آگاه هستند. بنابراین از Database گرفته تا Data Warehouse و اکنون این Data Lake ، راه طولانی را طی کرده ایم.

دریاچه داده چیست؟

به طور ساده ، دریاچه دریاچه هست یک اطلاعات بزرگ رویکرد معماری که می تواند داده های ساختاریافته و نیمه ساختاریافته را در یک مخزن واحد ذخیره کند و بعداً می تواند برای موارد استفاده چندگانه ناشی از استفاده شود بینش، به تجزیه و تحلیل جریان و حتی برای ساختن فراگیری ماشین مدل ها.

نظم دادن به خانه

وقتی یک کسب و کار در تجزیه و تحلیل داده سرمایه گذاری می کند ، آنها فقط در مورد اهداف کسب و کار با استفاده از اهداف موجود اطلاع دارند. پایداری هنگامی که تصمیمات به طور ناخواسته و با هیجان برای استفاده از داده های موجود اتخاذ می شود ، بزرگترین عدم موفقیت است که منجر به هرج و مرج بزرگتر با سوزاندن پول بیشتر در این اقدامات مدولار می شود.

برای رفع این مشکل ، یک رویکرد سیستماتیک در پذیرش معماری دریاچه داده می تواند یک مزیت بزرگ برای همه شرکت ها به وجود آورد ، در یک دریاچه داده می توانید انواع داده ها را برای ابتکارات متعدد از منابع مختلف ذخیره کنید. به عنوان مثال – شما اخیراً یک data data ساخته اید که قصد دارد بینایی را با استفاده از طرحواره ستاره برای …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور