چگونه با مؤسسات فرهنگی همکاری می کنیم تا مجموعه های آنها را برای همه بیاوریم

برای بیش از یک دهه، Google Arts & Culture به مؤسسات فرهنگی مانند موزه‌ها کمک کرده است تا داستان‌های خود را به اشتراک بگذارند و به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنند. در عصر دیجیتال پر سرعت امروز، تغییر قابل توجهی در روشی که موزه‌ها و سایر سازمان‌های فرهنگی از فناوری برای به اشتراک گذاشتن داستان‌ها و مجموعه‌های خود استفاده می‌کنند، رخ داده است. محتوای جذاب همیشه ضروری بوده است، اما در طول سال‌ها آموخته‌ایم که سازگاری آن در پلتفرم‌ها بسیار مهم است.

برای روز جهانی موزه در 18 مه – جشن سالانه ای که نقش موزه ها را به عنوان عوامل تبادل فرهنگی، غنی سازی و آموزش گرامی می دارد – ما در حال بررسی سه راه هستیم که یک ویژگی ساده و در عین حال قدرتمند، مانند جاسازی محتوا، کمک کرده است. موسسات را قادر می سازد تا به طور یکپارچه روایت های خود را در بسترهای مختلف به اشتراک بگذارند.

1) مجموعه را تقویت کنید

Embed فقط در مورد دسترسی نیست – بلکه در مورد تقویت تأثیر است. اکثر مؤسسات فرهنگی در سراسر جهان مجموعه های خود را در وب سایت های خود قابل مشاهده می کنند. جاسازی محتوای Google Arts & Culture می‌تواند بینش عمیق‌تری درباره موضوعی ارائه دهد، مانند موزه هنر و عکاسی در هند، که Matchbox Momentos را تعبیه کرده است. یا با ارائه کاوش در نقاشی‌های با وضوح بالا در گالری کورتولد لندن یا موزه مالبا در بوئنوس آیرس.