دام سرعت سریع | هکر ظهر

عکس پروفایل Stephen Kawaguchi Hacker Noon

@اسکاواگوچیاستفان کاواگوچی

کد در IBM. عاشق تورنتو رپتورز است.

با بالغ شدن بسیاری از پشته های DevOps و روال عادی شدن روندهای خوب ، نیاز به کیفیت در نرم افزار به سرعت به یک موضوع اصلی تبدیل شده است. این مقاله اولین مقاله از مجموعه ای است که در آن از زمینه DevOps به کیفیت نرم افزار خواهیم پرداخت.

مقدمه

روندها باعث شده شرکتها بر تجربه مشتری تمرکز کنند تا راهی برای تمایز خود از رقبا باشد. با این حال ، به نظر می رسد یکی از بدترین اسرار در صنعت نرم افزار است که نگهداری می شود کیفیت هنوز هم یکی از معتبرترین روش ها برای تمایز شرکت شما از رقبا است. اگر محصول شما به طور مداوم در حال شکستن است و رقبای شما از قابلیت اطمینان بیشتری برخوردار هستند و عملکرد قابل مقایسه ای دارند ، سرانجام حسن نیت مشتری برای سازمان شما تمام می شود.

همچنین ، هزینه های زیادی وجود دارد که ناشی از کیفیت پایین است. نگهداری طولانی تر می شود و این نوآوری را خفه می کند. کار طاقت فرسا منجر به فرسودگی شغلی می شود که منجر به فرسایش می شود. این ، به نوبه خود ، منجر به از دست دادن دانش سازمانی می شود ، که باعث تشدید نگهداری ، پردازش و نوآوری می شود. بنابراین جای تعجب نیست که یکی از معدود مواردی که تجار ، مدیران و مهندسان نرم افزار بر سر آن توافق دارند این است که کیفیت از اهمیت حیاتی برخوردار است.

کنجکاو ، وقتی که می آید …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور