اشتراک جهانی VMware Intros Cloud برای همه چیز

VMware بسیاری از خدمات مدیریت برنامه های کاربردی مبتنی بر ابر را دوباره جمع آوری کرده و آنها را به دو مورد تقلیل داده است: Tanzu ، برای استقرار برنامه های حاوی ظرف. و VMware Cloud Foundation ، برای گسترش زیرساخت شبکه به ابر عمومی.

علاوه بر این ، به نام تجاری VMware Cloud جان تازه ای داده شده است: نه به عنوان یک گسترش عمومی مبتنی بر ابر برای سیستم عامل های خصوصی مانند گذشته ، بلکه به عنوان یک دروازه مدیریت استقرار و استقرار چند ابر. این یک ابر با مارک VMware به نظر می رسد ، اما مانند یک کنسول Cloud یکپارچه عمل می کند (در زیر) ، دید برابر برای دارایی های توزیع شده فناوری اطلاعات را فراهم می کند.

این شرکت روز چهارشنبه تغییرات را اعلام کرد.

VMwareکنسول ابری VMware

مارک لوهمیر ، مدیر ارشد و مدیر ارشد VMware ، در طی یک کنفرانس مطبوعاتی توضیح داد: “آنچه که این به مشتریان ما می دهد واقعاً دید و کنترل کل زیرساخت های ابری VMware آنها در کل ابر و لبه است.” سازمانهای مشتری که در AWS ، داخلی و / یا از طریق Dell EMC مشترک VMware Cloud می شوند ، می توانند خدمات جدیدی ارائه دهند و مصرف منابع را از طریق این کنسول واحد مدیریت کنند. گفته می شود پشتیبانی از سایر سیستم عامل های ابری (احتمالاً Microsoft Azure و Google Cloud) در دسترس خواهد بود.

Raghu Raghuram ، مدیر عامل شرکت VMware برای ابر محصولات و خدمات ، گفت. “این بنیاد به مشتریان امکان می دهد تا برنامه های سنتی مبتنی بر ماشین مجازی و همچنین برنامه های مدرن مبتنی بر Kubernetes و مبتنی بر کانتینر را به روشی ثابت و در هر کجا که بخواهند اجرا کنند.”

کیهان 2.0

در تلاش است مجوزها و مشترکین VMware Cloud را به یک گروه متحد تبدیل کند ، این شرکت آنچه را که اشتراک مشترک Cloud Universal نامیده می شود ، راه اندازی کرده است. برای مشتریانی که قبلاً گزینه های صدور مجوز طولانی مدت برای زیرساخت های ابری داخلی را تهیه کرده بودند و قدمت آنها به vSphere 4 بازمی گردد ، اکنون VMware راهی برای تبدیل زمان باقیمانده به اعتبارات Cloud Universal ارائه می دهد. به این ترتیب ، سخنگوی VMware به DCK تأیید كرد ، مشتریانی كه احساس كرده اند محدود به محیط داخلی خود هستند می توانند سرانجام محاسبات توزیع شده را بدون نیاز به منتظر ماندن منقضی شدن پروانه های خود ، امتحان كنند.

Lohmeyer گفت: مشترکان VMware Cloud Foundation اولیه می توانند مقدار باقی مانده اشتراک خود را به محیط جدید تبدیل کنند هر زمان که بخواهند این بارهای کاری را به VMware Cloud در AWS یا Dell EMC منتقل کنند. “این به آنها از سرمایه گذاری فوق العاده محافظت می کند.”

VMware Cloud ممکن است آنگونه که VMware می خواهد جهانی نباشد ، حداقل درست از دروازه خارج نشود. گزینه های استقرار برای AWS اکنون در دسترس است. و سرویس داخلی کاملاً مدیریت شده Dell EMC ، همراه با سرورهای ابرهمگرا VxRail ارائه می شود ، همچنین به درگاه استقرار VMware Cloud باز خواهد بود. با این وجود ، مدیران VMware مشتاق بودند که این پورتال تازه همگرای را به عنوان “ابر همه” ، یا به گفته راغورام ، “یک محیط جامع که IT می تواند هزینه ها را کنترل کند” رنگ آمیزی کنند.

نقطه تماس

هدف VMware بدیهی است که در مقابل گزینه های چند ابر ابر فروشندگان مانند Google Anthos و AWS ‘EKS Anywhere ، به عنوان مارک اصلی در یک جهان چند مارک ظاهر شود.

اما آیا این امر VMware را به نقطه تماس مشتری تبدیل می کند؟ به عبارت دیگر ، چه کسی واقعاً “مالک” این سرویس است ، وقتی VMware دروازه را فراهم می کند ، اما ارائه دهندگان ابری مانند AWS زیرساخت ها را دارند. اگر ارائه دهنده ابر مالک آن باشد ، آیا VMware خطر از دست دادن مشتری به ارائه دهنده را ندارد ، به خصوص اگر ارائه دهنده پورتال چند رسانه ای خاص خود را داشته باشد؟

به نظر نمی رسد راغورام پاسخ روشنی داشته باشد. اگر مشتری بتواند خدمات خود را سریعتر از داخل خانه منتقل کند و پس از این کار هزینه کل مالکیت خود را کاهش دهد ، “چرا کار دیگری انجام می دهید؟” او درخواست کرد. “در واقع این جواب وجود دارد. ما سریعتر ، ارزان تر ، بهتر از هر مکانیسم دیگری هستیم. “

چه اتفاقی می افتد که ارائه دهنده ابر خدمات و زیرساخت های خود را نوآوری کند؟ آیا لازم است که VMware Cloud از توپ پیروی کند؟

راگورام پاسخ داد: “ما از ابتدا کاملاً آگاهانه بودیم که طراحی آن را به گونه ای انجام دهیم که مانعی برای آن ایجاد نشود و در واقع توانایی مشتریان ما را در استفاده از نوآوری هایی که توسط ارائه دهندگان ابر تولید می شود ، افزایش دهیم.” “آنچه ما ارائه می دهیم بستری است كه بر اساس آنچه آنها انجام می دهند ساخته شود و نه پنهان كردن آنچه كه انجام می دهند.”

COO ادامه داد ، آنچه که پشته Cloud Foundation به آن نیاز دارد ، عناصر اصلی ایجاد کننده زیرساخت های ارائه دهنده Cloud هستند. پشته خود VMware می تواند از برنامه های مبتنی بر Kubernetes و مبتنی بر VM در آن لایه اساسی پشتیبانی کند. وی به ما گفت: “این برنامه ها می توانند به سرویس های ابری متصل شوند انگار كه در محیط بومی زندگی می كنند.”

راگورام گفت ، این کنسول جدید از توانایی موجود Tanzu برای اتصال به API ارائه دهندگان ، کشف خدمات آنها و “به عبارتی توسعه دهندگان نرم افزار” استفاده خواهد کرد. “نتیجه خالص این است که ، اگر شما یک توسعه دهنده در Tanzu هستید و روی ابر زندگی می کنید ، می توانید سریعتر از هر مکانیزم کار خود را انجام دهید ، در مقابل اگر این کار را خودتان در سرویس بومی انجام دهید. این ویژگی اصلی آنچه که ما انجام داده ایم است و همین امر باعث شده است که این ویژگی منحصر به فرد باشد. “

VMware همچنین شروع به ارائه آنچه خود App Navigator می نامد ، می کند ، برنامه ای که آن را به عنوان یک سرویس هدفمند توصیف می کند که به مشتریان کمک می کند تا با ارزیابی مجدد آنها در مورد ظرف سازی ، برنامه هایی را که ممکن است برای “مدرن سازی” نیاز داشته باشند ارزیابی و اولویت بندی کنند.

برنامه ناوبری و Cloud Console از امروز و گزینه های اشتراک Cloud Universal به صورت عمومی در دسترس هستند. گزینه های قابلیت تبدیل مجوز به مشتریان AWS مدتی قبل از پایان ماه آوریل و Dell EMC مشتریان ابر را قبل از پایان ماه ژوئیه ارائه می دهند.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور