داستان های تستر: نحوه مواجهه و رفع تست های پوسته پوسته

تصویر
عکس پروفایل Antoine Veuiller Hacker Noon

@فروشندهآنتوان وویلر

مهندس نرم افزار بر Backend و DevOps تمرکز کرد.

آزمایشات یک بخش اساسی از توسعه نرم افزار است زیرا یک حقیقت اساسی در مورد سلامت کد ارائه می دهد. ما به عنوان توسعه دهنده ، منطقی انتظار داریم اگر کد منبع تغییر نکند ، آزمایشات واحد ما همان نتایج را بدهند. با این حال ، ممکن است این اتفاق بیفتد نتیجه تغییر آزمایش واحد در چندین اجرای مجموعه آزمایشی بدون تغییر در کد. چنین آزمایشی a نامگذاری شده است تست پوسته پوسته شدن.

یک تست پوسته پوسته است خطرناک نیست فی نفسه اما اعتماد به نفس توسعه دهنده ای را که می تواند به مجموعه آزمون خود بدهد کاهش می دهد، از مزایای مورد دوم می کاهد. بنابراین توصیه می شود که هرچه سریعتر چنین موضوعی را ریشه کن کنید.

با این حال ، بسته به منشا پوسته پوسته شدن ، ممکن است فقط چند روز ، چند ماه یا حتی سال ها بعد به پوسته پوسته شدن آزمایشات پی ببرید. ممکن است دشوار باشد که دوباره به درون آنها فرو برویم و دلایل اصلی آن را بیابیم ، بنابراین معمولاً این آزمایشات را کنار می گذاریم تا آزار دهنده نباشند یا اینکه آنها را تا زمان موفقیت دوباره انجام می دهیم.

به عنوان نمونه هایی از آزمایش های پوسته پوسته و منطق موجود در مورد حل آنها ، من در مورد دو مورد جالب که در طول کارم توانسته ام رفع کنم ، بحث خواهم کرد.

زمان داستان!

در طول زندگی حرفه ای خود ، من درگیر چند مسئله تست پوسته پوسته شدم. دو مورد وجود دارد که ، به نظر من ، کاملاً علامتدار پوسته پوسته شدن آزمایش هستند ، …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور