دارایی‌های ایجاد خودکار Google Ads به ۸ زبان موجود است

Google آخرین به‌روزرسانی‌های دارایی‌های ایجاد شده خودکار و تجربه مکالمه Google Ads را به اشتراک گذاشت تا به کاربران بیشتری کمک کند تا از هوش مصنوعی (AI) برای بهبود کارایی کمپین تبلیغاتی استفاده کنند.

جدیدترین ویژگی‌ها بر دارایی‌های ایجاد شده به‌طور خودکار و یک تجربه مکالمه جدید تمرکز می‌کنند که گامی به سوی خودکارسازی گردش کار تبلیغاتی است.

گسترش دارایی های ایجاد شده به صورت خودکار

یکی از قابل توجه ترین پیشرفت ها، گسترش دارایی های ایجاد شده به صورت خودکار است.

این ویژگی به طور خودکار سرفصل‌ها و توضیحاتی را بر اساس زمینه خاص یک آگهی، مانند صفحه فرود یا تبلیغات از قبل موجود، ایجاد می‌کند.

هدف تقویت شاخص «قدرت آگهی» است که میزان اثربخشی تبلیغات را در کمپین‌های جستجوی پاسخگو نشان می‌دهد. بازاریابان می توانند هر دارایی ایجاد شده به صورت خودکار را که برای کمپین های خود مناسب نمی دانند حذف کنند.

در ابتدا فقط به زبان انگلیسی در دسترس بود، این ویژگی اکنون به هفت زبان دیگر اضافه شده است: هلندی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، پرتغالی و اسپانیایی.

برای استفاده از دارایی های ایجاد شده به صورت خودکار، آنها را از طریق تنظیمات کمپین خود فعال کنید یا پیشنهاد «فعال کردن دارایی های ایجاد شده به طور خودکار» را در صفحه توصیه ها پیدا کنید.

گوگل همچنین هوش مصنوعی مولد را برای ایجاد دارایی‌های انگلیسی برای تبلیغ‌کنندگان ایالات متحده و بریتانیا اضافه می‌کند و آن‌ها را بیشتر با جستارهای جستجوی کاربر تطبیق می‌دهد.

تست بتا برای تجربه مکالمه مبتنی بر LLM

یکی دیگر از پیشرفت‌ها، تجربه مکالمه‌ای است که توسط مدل‌های زبان بزرگ (LLM) ارائه می‌شود.

این ویژگی به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا با Google Ads یک «مکالمه زبان طبیعی» داشته باشند تا عناصر کمپین مانند کلمات کلیدی، سرفصل‌ها و تصاویر را تولید کنند.

با انجام آزمایش بتا در ایالات متحده و بریتانیا (فقط انگلیسی)، گوگل بازخورد مثبتی برای صرفه جویی در زمان و ایجاد ایده های جدید برای تبلیغ کنندگان دریافت کرده است.

دارایی‌های ایجاد خودکار Google Ads به ۸ زبان موجود استاسکرین شات از گوگل، سپتامبر ۲۰۲۳

بر اساس بازخورد اولیه، گوگل قصد دارد این ابزارها را بیشتر اصلاح کند و در ماه‌های آینده بهبودهای بیشتری را برای تبلیغ‌کنندگان بیشتری ارائه خواهد کرد.

گوگل به پیاده سازی هوش مصنوعی مولد ادامه می دهد

آخرین ویژگی‌های مولد هوش مصنوعی که به Google Ads می‌آیند، با ارائه یک گردش کار خودکار و کارآمدتر، با هدف کاهش پیچیدگی‌های تبلیغات دیجیتال مدرن می‌آیند.

این ابزارهای جدید باید به تبلیغ‌کنندگان کمک کند تا به‌طور کارآمد رفتارهای مصرف‌کننده و نیاز مداوم به استراتژی‌های تبلیغاتی شخصی‌سازی‌شده و مؤثرتر را هدایت کنند.

در یک چشم انداز خودکار به طور فزاینده، به روز رسانی های مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل برای پلتفرم تبلیغاتی خود، ابزارهایی را ارائه می دهند که می توانند فرآیند ایجاد و استقرار تبلیغات را به طور قابل توجهی ساده کرده و کارآمدتر و هدفمندتر کنند.


تصویر ویژه: PixieMe/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور