خطا کردن انسانی است ، آزمایش الهی است

تصویر
عکس پروفایل Aspiiire ​​Hacker Noon

@آسپییرآسپییر

? سلام ، مثل من به چیزهای رایانه علاقه دارید؟ مقاله های من را بررسی کنید من کانال یوتیوب هم دارم !! ??

ما انسان هستیم ، فراموش می کنیم ، اشتباه می کنیم ، چیزها ، ایده ها را تغییر می دهیم. وقتی ما به صورت انفرادی کار می کنیم این اتفاق می افتد ، تصور کنید وقتی در یک تیم هستید!

هنگامی که ویژگی های جدیدی اضافه می کنیم یا کد نوشته شده قبلی را ویرایش می کنیم ، می توانیم برخی از مشکلات را در قسمت دیگر برنامه ایجاد کنیم. آیا خوب نیست اگر کسی بتواند برای شما بررسی کند که آیا همه چیز خوب است یا 3 ماژول کلاس x یا y ، عملکرد یا هر چیز دیگری را خراب کرده اید؟

نه ، زمان می برد

بله ، زمان می برد. به عنوان مثال ، TDD کمی زمان می برد ، اما اگر زمانی را حساب کنید که بعد از اینکه متوجه شدید 50 درصد از برنامه شما خراب است ، به دنبال اشکالات نخواهید بود ، بهتر است.

من می گویم که در ابتدا کمی زمان می برد ، اما در پایان زمان کمتری طول می کشد. اگر هنگامی که یک برنامه تولید کامل دارید هنگام تست یک برنامه نویسی را کپی کنید ، هنگامی که یک ویژگی جدید را اضافه می کنید ، بخش هایی از برنامه خود را خراب می کنید ، من کاملاً مطمئن هستم که زمان سخت تری خواهید داشت.

نکته جالب در مورد آزمایش این است که شما می توانید نقطه دقیقی را که عملکرد شما در آن مشکل دارد ، دنبال کنید.

تصویر

بله ، حدس زده اید ، این هدف آزمایش است … ما کامل نیستیم. آزمایش به ما این امکان را می دهد تا بررسی کنیم که آیا هر رفتاری دقیقاً همانطور است که داریم …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور