خاموش کردن خط لوله استعمار نیاز به روشهای بهتر امنیت سایبری OT را تأیید می کند

عکس پروفایل Aliha Tanveer Hacker Noon

@alihatanveerعلیها تنویر

یک نویسنده محتوای فنی که دوست دارد افکار خود را نادیده بگیرد و بینش خود را در مورد آخرین روندها به اشتراک بگذارد

هر کس به حملات سایبری منجر شود ، همه در معرض خطر هستند. مجرمان اینترنتی هر کس را که از اینترنت استفاده می کند شکار می کنند. نه تنها این ، بنگاه های اقتصادی در هر اندازه چه هکتارها ، چه بخش های دولتی ، چه افراد خصوصی ، چه شرکت های بزرگ یا مشاغل کوچک ، هدف هکرها قرار می گیرند.

بیایید چشم به برخی از آمار و حقایق بنشینیم.

هر 39 ثانیه یکبار یک مکان حمله سایبری جدید در اینترنت وجود دارد! 30،000 وب سایت به طور روزمره هک می شوند. موارد Ransomware در سال 2020 با 150٪ پیشرفت روبرو شد.

در همان سال ، از هر 10 حمله 6 حمله برای بدست آوردن پول از افراد و سازمان ها بوده است. روزانه 6.4 میلیارد ایمیل جعلی به سراسر جهان ارسال می شود. 20 میلیون رکورد نقض شده در مارس 2021 گزارش شده است. همچنین ، تقریباً 24000 برنامه تلفن همراه مخرب به طور روزانه در اینترنت مسدود می شوند.

این اعداد با گذشت هر روز در حال پیشرفت هستند و اطمینان حاصل می کنند که هکرها همیشه در جستجوی سیستم آسیب پذیر بعدی برای حمله هستند. آمار و واقعیت های ذکر شده ما را به این واقعیت رهنمون می کند که زمان آن فرا رسیده است که غول های فناوری و مشاغل اقدامات مناسبی را برای ارتقا پروتکل های امنیت سایبری خود انجام دهند.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور