حق تعمیر: حقایق ، افسانه ها و احتمالات آینده

عکس پروفایل نویسنده

@وامشیVamshi @ BearTax

بنیانگذار BearTax

در حالی که دوستان من در مورد فرصت های آینده و آینده در فضای فناوری بحث می کنند ، امروز بعد از ظهر چیزی در مورد قانون جدیدی مطرح شد که توسط 75٪ از رای دهندگان در ماساچوست تصویب شده است ، تحت عنوان “حق تعمیر” من مقداری خواندن انجام داده ام و برای آینده نزدیک اندیشه های جالبی داشته ام.

آیا ما همه چیز راجع به ماشین / دوچرخه / کامیون خود می دانیم؟

همه ما خودرو داریم ، اما مطمئن نیستیم که داده های تولید شده توسط آن را در اختیار داریم. شما وسیله نقلیه دارید ، اما اگر آن را به مکانیک محلی برسانید و اگر آنها نمی توانند سلامت آن وسیله را بخوانند – نمی توانند به شما در عیب یابی یا رفع اشکال کمک کنند.

این را می توان با ذخیره سازی داده ها در قالب اختصاصی مبهم ، محدود کردن توانایی خواندن داده ها ، عدم پیروی از پروتکل باز جهانی برای خواندن آنها و غیره ، این به نظر می رسد ناعادلانه است ، که فقط می تواند به نفع شرکت ها باشد و صاحبان آن را از هر کجا که بخواهند بررسی یا تعمیر کنند.

حق تعمیر چه چیزی را فعال می کند؟

این اقدامی است که قانونی را اصلاح می کند و گسترش می دهد و به مصرف کنندگان این حق را می دهد تا وسایل نقلیه خود را تعمیر کنند.

این اقدام نیاز خواهد داشت خودروسازان که وسایل نقلیه را با سیستم های telematics می فروشند تا آنها را به یک مجهز کنند پلت فرم استاندارد داده های باز با سال مدل شروع می شود 2022.

این داده های باز استاندارد شده …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور