حرکت از زمین مسطح: چرا باید به امور مالی مبتنی بر داده بپردازیم

تصویر
اندرو گره هکر عکس پروفایل نیمروز

@گرندرواندرو گري

کارشناس برنامه ریزی هوش مصنوعی و زیرساخت فناوری اطلاعات موسس و هکر.

ارسطو در یونان باستان توانست شواهد تجربی قوی از زمین کروی ارائه دهد. بله ، این بیش از 300 سال است که ما شروع به استفاده از تقویم فعلی خود کرده ایم! اما چیزی که جذاب است این است که میراث مدل سازی زمین به عنوان یک دیسک مسطح را امروز می توان احساس کرد و “زمین های مسطح” هنوز بیش از یک مرجع طنز هستند.

بنابراین این امر چگونه با امور مالی امروز ارتباط دارد؟ ریچارد میلار در روزهایی که مردم برای نوشتن بر روی کاغذ ضخیم مایل به قهوه ای از تپل استفاده می کردند ، اصطلاح “هوش تجاری” [in his Devens’ Cyclopædia of Commercial and Business Anecdotes (1865)]. همانطور که می توانید تصور کنید ، در 1865، ابزارهای محاسبه و ذخیره داده ها بسیار ابتدایی بودند به طوری که کاربران اینترنتی امروزی احتمالاً روزانه بیشتر از کل صنعت حسابداری قرن 19 داده های تله متری تبلیغاتی تولید می کنند (به “منحنی دو برابر شدن”).

برای مدل سازی فرآیندهای کسب و کار و قادر به پیش بینی و تجزیه و تحلیل افراد در دهه 1800 ، باید خلاق بود. بنابراین ، آنها مدل سازی کسب و کار مناسب برای چرتکه و ماهی را ارائه کردند و این شامل ساده سازی مشاغل مورد استفاده امروز ما می شود: حقوق مبتنی بر حقوق و دستمزد ، روز کاری استاندارد و دستگاه های برش کوکی صنعتی.

سریع به امروز ، …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور