جونو آلدرسون Yoast را ترک می کند • Yoast

سلام مردم، جونو اینجاست. من امروز با احساساتی متفاوت برای شما می نویسم زیرا اخبار مهمی برای به اشتراک گذاشتن دارم. پس از بیش از پنج سال کار با تیم باورنکردنی Yoast، به این نتیجه رسیدم که زمان آن فرا رسیده است که از سمت رئیس SEO کناره گیری کنم و به سمت ماجراجویی های جدید بروم.

من می خواهم تشکر عمیق خود را از همه شما ابراز کنم. چه کاربر نرم افزار ما باشید، چه از علاقه مندان به سئو، یک همکار یا عضوی از جامعه پر جنب و جوش ما، زمان من را در Yoast واقعا خاص کرده اید. من همیشه در مورد مأموریت خود “سئو برای همه” پرشور بوده‌ام، و کار کردن برای این هدف با همه شما بسیار خوشحال کننده است.

من هر لحظه از سفرم در Yoast را دوست داشتم. از بررسی عمیق ما در سئو فنی، کاوش در فناوری‌های نوظهور، تا واکنش به تغییرات و به‌روزرسانی‌های مداوم Google، این کار بسیار عجیبی بوده است.

من به کاری که انجام داده ایم افتخار می کنم – به ویژه در زمینه داده های ساختاریافته. ما کار باورنکردنی در دسترسی بیشتر و قابل فهم تر کردن داده های ساختاریافته برای همه انجام داده ایم. من قویاً معتقدم که رویکرد ما به schema.org تأثیر مثبت قابل توجهی بر وب داشته است. دیدن اینکه چگونه کار ما به وب سایت ها کمک می کند سئوی خود را بهبود بخشند و به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنند، یکی از جنبه های مفید کار من بوده است.

اما به همان اندازه که زمان خود را در Yoast دوست داشتم، معتقدم زمان کشف افق های جدید فرا رسیده است. من مطمئن نیستم که آینده من چه خواهد شد، اما مشتاقانه منتظرم تا بفهمم. به جرات می توان گفت که من همچنان درگیر دنیای وردپرس و مشاوره فنی سئو و تشویق تیم Yoast از حاشیه خواهم بود.

قبل از اینکه امضا کنم، می‌خواهم از همه در Yoast تشکر کنم. من این افتخار را داشته ام که با برخی از بااستعدادترین و فداکارترین افراد این صنعت کار کنم و به دستاوردهایی که با هم به دست آورده ایم فوق العاده افتخار می کنم.

بنابراین، در اینجا به فصل بعدی است. من در مورد آینده ای هیجان زده هستم و برای همه شما آرزوی موفقیت دارم. به یاد داشته باشید، سئو برای همه است، و من نمی‌توانم منتظر بمانم تا ببینم چگونه Yoast به ایجاد وب مکانی بهتر ادامه می‌دهد.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور