جوانب مثبت و منفی عدم تمرکز

تصویر
عکس پروفایل Benjamin Bateman Hacker Noon

@بنجامین بتمنبنیامین بتمن

سو hyp استفاده بیش از حد از خط تیره ، عاشق کلمات ، و جادوی-اینترنت-پول-مدیریت-جامعه-مشغول-بدن.

هنگامی که ساتوشی حدود 11 سال پیش بیت کوین را به جهان عرضه کرد ، جانور آنارشیک تمرکززدایی را در داخل خیال پردازان آرمانشهر در همه جا بیدار کرد. طلسم صنعت برای حذف ارقام مرجع متمرکز ممکن است از اوایل روزهای cypherpunk در تالارهای گفتگوی Bitcointalk تا حدودی کاهش یافته باشد ، اما به نظر می رسد تمرکززدایی به عنوان یک واژه سرخپوشانه آزادتر از بیل کوزبی در حال حاضر سر و صدا می کند.

منظورم این است که وقتی سومین ارز رمزنگاری شده توسط marketcap ، BNB ، که فقط 21 اعتبار سنج دارد ، از کلمه D استفاده می کند ، شما باید تصور کنید که Satoshi در قبر او غلت می زند ، درست است؟

هیچ شکی نیست که استفاده از BNB سریعتر و ارزانتر از Ethereum است (با اعتبارسنج 90k +). بنابراین آیا این تمرکز بر زنجیره هوشمند Binance موجه است؟ آیا وسایل به اهداف اهمیت می دهند؟ طرفداران هر دو طرف بحث هستند ، با این حال ، من اینجا نیستم تا نظر شخصی خود را در مورد اینکه کدام یک بهتر است تغییر دهم.

من از نزدیک با انجمن TON رایگان، طرحی که توسط بیش از چند نفر توصیف شد “به طرز دردناکی غیرمتمرکز” است. در حالی که همه چیز مقیاس کشویی است (با اعتبار سنج 500 پوندی Eth را در این بخش دنبال می کنیم) ، من اینجا هستم تا بینش خود را در مورد …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور