جمع آوری سرمایه به عنوان یک استارتاپ بلاک چین: مصاحبه با KYVE

Fabian Riewe یک توسعه دهنده نرم افزار از آلمان است. او راه حلی را برای شرکت های سازمانی ایجاد کرد تا امضاهای قراردادهای دیجیتال را در بلاک چین اتریوم ذخیره کنند. KYVE در دور دوم بودجه با حضور Hypershphere، Coinbase Ventures و دیگران، 2.875 میلیون دلار جمع آوری کرد. او می‌گوید، کلید افزایش موفقیت‌آمیز اساساً این است که مطمئن شوید محصول یک مشکل موجود را حل می‌کند. او همچنین می‌گوید که Arweave یک ابزار فوق‌العاده و بهترین ذخیره‌سازی دائمی از دیدگاه او است. او می‌گوید که فضایی در برابر سانسور ایجاد می‌کند تا مردم افکار آزاد داشته باشند.

تصویر
عکس پروفایل نون پاندی هکر

ایشان پاندی

کهنه سرباز رمزنگاری توکن سازی، دفای و توکن های امنیتی – بلاک چین.

ایشان پاندی: سلام فابیان ریوه، به مجموعه ما “پشت راه اندازی” خوش آمدید. لطفاً در مورد خودتان و داستان KYVE برای ما بگویید؟

فابیان ریوه: سلام ایشان، ممنون از حضور من. من یک توسعه‌دهنده نرم‌افزار از آلمان هستم و قبلاً به عنوان مدیر فناوری در یک استارت‌آپ محلی کار می‌کردم. من تا پایان سال 2019 در حالی که در یک هکاتون شرکت می کردم وارد صحنه کریپتو شدم. در این هکاتون، من راه‌حلی برای شرکت‌های سازمانی ایجاد کرده‌ام تا امضاهای قراردادهای دیجیتال را روی بلاک چین اتریوم ذخیره کنند.

در طول تابستان 2020، من با اکوسیستم Arweave آشنا شدم که در آن محصولی به نام Arverify توسعه دادم. در بهمن ماه امسال، …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور