جان مولر پاسخ می دهد که در مورد لینک سازی چه باید کرد

جان مولر از گوگل به س questionالی در مورد روش های ایجاد لینک در یک Hangout Office Hours پاسخ داد. مولر اقدامات منفعلانه و فعال Google را درمقابل پیوندهای مشخص بیان کرد و پیشنهادهایی را برای راهی بهتر برای دستیابی به پیوندها ارائه داد.

آیا صرف هزاران دلار برای پیوند ضروری است؟

شخصی که این س askingال را مطرح می کند خاطرنشان کرد که وی فیلم های YouTube ایجاد لینک سازی بسیاری را تماشا کرده و مطالعات موردی را نشان داده است که نشان می دهد ایجاد لینک برای بهترین رتبه بندی ضروری است.

س askedال مطرح شده:

“… سوال در مورد روش های ایجاد لینک است. بنابراین ما به بسیاری از شرکتها مراجعه کردیم … آنها می گویند هزاران دلار یا ده هزار دلار برای گرفتن پیوند از صفحه اصلی یا سایتهای خبری و …

آنها همچنین بسیار صحبت می کنند … در مورد … ما باید از اقتدار بالایی برخوردار شویم … لینک و مواردی از این قبیل. “

سپس توضیح داد که شرکتهایی که به آنها مراجعه می کنند نمونه هایی از سایتها را به دلیل ایجاد لینک در اختیارشان قرار دادند.

تیاو ادامه داد:

“… آنها همچنین به نمایش می گذارند که اشکالی ندارد ، ببینید این یک سایت دارای رتبه بالایی در … Google و … آنها خدمات ما را گرفته اند و به ما پول پرداخت کرده اند.

بنابراین اگر به ما پول بپردازید ، سایت شما نیز رتبه بندی خواهد شد زیرا ما قصد داریم site سایت شما را با مقاله خوب در صفحه اصلی بک لینک دهیم … ”

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

آیا برای رتبه بندی در Google “چنین روشهایی” لازم است؟

در مرحله بعدی او خرد خرج كردن پول برای آنچه را كه ایجاد پیوند بی كیفیت تلقی می كرد ، یعنی آنچه كه وی نامید ، زیر سوال برد.چنین شیوه هایی ،”حاکی از اقدامات دستکاری شده است.

او به نظر ناراحت بود که طبق ادعاهای ایجاد لینک ، رتبه بندی جستجوی گوگل پاداش شیوه های دستکاری را می دهد که هزاران دلار هزینه در بر دارد.

وی س theال را ادامه داد:

“من فکر نمی کنم عاقلانه باشد که پول را در چنین شیوه هایی قرار دهیم یا نه. مثل نظر شما چیست ، مانند جمله های نهایی شما چیست؟

و یک چیز دیگه … افراد زیادی در YouTube حضور دارند و آنها در حال نوشتن وبلاگ های زیادی هستند همچنین اینها بهترین روش های ایجاد لینک هستند ، شما این کار را می کنید … و شما همین کار را می کنید و آنها پول زیادی را شارژ می کنند اما ما نمی خواهیم نمی خواهم چنین چیزهایی را درگیر کنم. “

شخصی که س askingال می کند با پرسیدن این سوال پایان یافت:

“ما فقط می خواهیم بدانیم … حالا باید چه کار کنیم؟

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

عکس صفحه جان مولر در Hangout ساعتهای اداری

عکس صفحه ای از پاسخ جان مولر گوگل در مورد پیوندهاجان مولر از گوگل مکث کرد تا به این س answerال پاسخ دهد که در مورد ایجاد پیوند چه باید کرد

Google چگونه با لینک سازی دستکاری رفتار می کند

جان مولر نحوه برخورد گوگل با پیوندهای مصنوعی را بیان کرد:

الان چه کار باید بکنی

من فکر می کنم این یک سوال فوق العاده پیچیده است زیرا هیچ پاسخی برای همه وجود ندارد.

بنابراین من فکر می کنم اول از همه ، همانطور که احتمالاً تشخیص داده اید ، ایجاد مصنوعی پیوند ، انداختن پیوند به سایتهای دیگر ، خرید پیوند ، همه اینها برخلاف دستورالعمل های مدیر وب است.

و ما از نظر الگوریتمی اقدامی انجام می دهیم ، به صورت دستی نیز اقدام می کنیم.

و اقداماتی که انجام می دهیم شامل تنزل رتبه سایت برای خرید پیوندها ، تنزل رتبه سایت فروشنده پیوندها می باشد.

همچنین بعضی اوقات اقدامات ظریف تری انجام می دهیم که فقط از همه این پیوندها چشم پوشی می کنیم. “

عکس صفحه از جان مولر در توضیح چگونگی مدیریت گوگل برای پیوندهای پرداختی

عکس صفحه جان مولر در مورد نحوه مدیریت Google برای پیوندها

Google: پیوندهای پولی تأثیری ندارند

جان مولر از گوگل می گوید پیوندهای پولی تأثیری ندارند:

“به عنوان مثال اگر تشخیص دهیم که سایتی مرتباً پیوندها را می فروشد اما موارد دیگری نیز در این زمینه وجود دارد ، پس ما اغلب وارد می شویم و می گوییم خوب ، ما از تمام پیوندهای این وب سایت چشم پوشی می کنیم.

در واقع این بدان معناست که … بسیاری از این سایتها مواردی است که مردم هنوز لینک می فروشند زیرا این امر مانند این است که می توانند آن را بفروشند و فروشنده ای پیدا می کنند و البته سعی می کنند این کار را انجام دهند.

اما این پیوندها هیچ تأثیری ندارند.

بنابراین از نظر من اتلاف وقت زیادی به نظر می رسد. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مولر پیوندهای کلاه غیر سیاه را توصیف می کند

مولر پاسخ خود را با پیشنهاد تاکتیک های ایجاد پیوند دوستانه در گوگل به پایان می برد.

اولین پیشنهاد او ایجاد محتوای کلاسیک است و از رویکرد آن به دیگران می گوید. این یک کالای قدیمی است اما یک چیز خوب است اما می تواند کارساز باشد.

مولر پیشنهاد می کند آن را بسازید و در مورد آن به دیگران بگویید:

“این گفت ، من فکر می کنم راههایی وجود دارد که شما می توانید به عنوان موضوع پیوندها به روشی نزدیک شوید که در آن درحال خرید پیوند از سایتهای دیگر هستید ، کلاه سیاه کمتری باشد.

اما در جایی که در واقع به نوعی به طور فعال محتوایی ایجاد می کنید که می دانید پیوندها را به خود جلب می کند و سپس به سایت های دیگر می روید و می گویید سلام ، ما این محتوای جالب را داریم ، آیا نمی خواهید نگاهی به آن بیندازید.

و … نوعی تشویق آنها به پیوند به سایت شما اما بدون این نوع مبادله ارزش ، مبادله پول ، همه اینها.

و این چیزی است که بعضی از افراد در انجام این کار بسیار باتجربه هستند و آنها واقعاً می توانند به نوعی شما را راهنمایی کنند تا آن قسمتهای موضوعی را که برای افراد دیگر جالب است پیدا کنید. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

ساخت پیوند به صفحات محصول سخت است

ایجاد محتوا و گفتن آن در مورد دیگران همیشه یک استراتژی مناسب برای یک وب سایت تجارت الکترونیکی نیست. یک وب سایت تجارت الکترونیکی محصولات را ارائه می دهد ، نه مقالات.

جذب پیوند به صفحات محصول یکی از سخت ترین انواع پیوندها برای بدست آوردن است زیرا مردم به طور کلی نسبت به برخی از محصولات احساس اشتیاق نمی کنند و هنگامی که احساس اشتیاق می کنند فروشگاه تجارت الکترونیکی معمول یک فروشگاه از هزاران محصول مشابه است.

مشكل در جذب پیوند به صفحات محصول این است كه بسیار دشوار است اینگونه تصور شود كه یك فروشگاه از هزار فروشگاه نسبت به سایر فروشگاه های فروش محصولات مشابه مستحق پیوند است.

تاکتیک ساختن محتوا برای کمک به رتبه بندی یک صفحه محصول به ندرت کار می کند زیرا پیوندهای دریافت شده برای آن محتوا باعث افزایش محتوا می شود و نه محصولات.

می توان از صفحات محتوا به صفحات محصول پیوند داخلی داد و این ممکن است کمک کند.

اما من به ندرت چنین اتفاقی را دیده ام ، حتی برای صفحات محتوایی که ویروسی شده اند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

به سادگی هیچ جایگزینی برای لینک مستقیم به صفحه محصولات وجود ندارد.

در اینجا آنچه جان مولر در مورد دستیابی به پیوندها گفته است:

“در جایی که اگر یخچال می فروشید ، بدیهی است که یک صفحه دسته ای از یخچال و فریزر برای افراد دیگر جالب نخواهد بود.

اما اگر شما بتوانید یک نظرسنجی در مورد یخچال ها ایجاد کنید که به نوعی برای دیگران جذاب باشد ، این مسئله برای افرادی که می گویند بسیار جالب تر است ، اوه … در اینجا این نظرسنجی جالب در مورد یخچال ها وجود دارد.

آیا می دانید آنها اینگونه بودند یا اینگونه یا هر چیز دیگری اختراع شده اند.

این نوعی از مواردی است که شما در حال ایجاد چیزی هستید که به نظر دیگران جالب است و افراد دیگر می خواهند به آن پیوند دهند.

از نظر من این نوع ایجاد پیوند است که من کمتر با آن مشکل دارم زیرا شما چیزی را ایجاد می کنید که دیگران به دلیل آنچه شما ایجاد کرده اید به آن پیوند می دهند.

اما این طور نیست که افراد دیگر به محتوای شما پیوند دهند زیرا شما به آنها پول می دهید تا این کار را انجام دهند یا به نوعی این روابط درب پشت با سایت دیگر را دارید.

بنابراین این نوعی جهتی است که من به آنجا خواهم گرفت. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مولر در برابر میانبرهای ساخت پیوند هشدار می دهد

مولر بعدی از ارائه پیشنهادهای سازنده برای ایجاد پیوندها دور می شود و به راه حل های کوتاه مدت دلسرد کننده بازمی گردد زیرا می تواند شما را ممنوع کند ، به ازای موفقیت طولانی مدت به دنبال پاداش کوتاه مدت نباشید. این تقریباً همان چیزی است که وی توصیه کرده است (در صورت علاقه می توانید فیلم زیر را تماشا کنید).

پیوندها از محبوبیت مهم ترند؟

برخی از سایت ها دارای مزایای داخلی هستند که به آنها کمک می کند لینک بگیرند.

به عنوان مثال ، یک فروشگاه محبوب بسیار محبوب نمی تواند با توجه به اصطلاحات کلیدی خود رتبه بندی کند و آنها را مجبور به پرداخت هزینه برای رتبه بندی برای این شرایط می کند. محبوبیت آنها از طریق رسانه های اجتماعی صورت می گیرد.

یک عبارت کلیدی که فروشگاه محبوب باید رتبه بندی کند دارای نتیجه جستجو است که در وهله چهارم یک آجر و ملات منطقه ای با فروشگاه هایی در تعدادی از ایالت های روستایی دارد.

سایت A فروشگاه محبوب بسیار محبوب و سایت B فروشگاه منطقه ای است.

Google Trends نمایش محبوبیت جستجو در دو فروشگاه آنلاین

Google Trends فروشگاه لباس محبوب در مقابل فروشگاه کمتر محبوب

سایت A با ده ها میلیون دنبال کننده در شبکه های اجتماعی بسیار محبوب آنلاین است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

سایت B در شش رقم کم دنبال کنندگان شبکه های اجتماعی است.

نمودار Google Trends روشن می کند که جستجوی زیادی برای نام تجاری سایت A وجود دارد ، اما گوگل یک وب سایت نسبتاً محبوب را به عنوان شماره 4 برای یک عبارت کلیدی دو کلمه بسیار پرطرفدار رتبه بندی می کند.

سایت B نسبتاً غیر مشهور یک سایت منطقه ای است که پیوندهای زیادی از سایت های رسانه های خبری منطقه به دست می آورد. آنها همچنین دارای پیوندهای زنده (دارای کد کوپن) از طرف “تأثیرگذاران” هستند که به نظر می رسد نشان دهنده یک فعالیت تبلیغاتی فعال است.

سایت A چقدر محبوب است؟

در اینجا یک نمودار Google Trends نشان داده شده است که نشان می دهد چگونه سایت A تقریباً به اندازه مک دونالد محبوبیت دارد:

مقایسه نمودار Google Trends با مک دونالد

عکس صفحه Google Search Trends برای مک دونالد

همانطور که مشاهده می کنید ، سایت A تقریباً به اندازه مک دونالد محبوب است اما نمی تواند از فروشگاه های منطقه ای که دارای پیوندهای مناسبی هستند پیشی بگیرد …

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

با مراجعه به شخصی که س Johnال را از جان مولر پرسیده است ، می توان ناامیدی موجود در س thatالی را که مطرح شده است درک کرد:

“ما فقط می خواهیم بدانیم … حالا باید چه کار کنیم؟

استناد

مشاهده پاسخ جان مولر در مورد ایجاد لینک در علامت 1 دقیقه:

https://www.youtube.com/watch؟v=mPaRgzaMroU

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور