توییتر تجدیدنظر می کند – آغاز به کار انتشار خبرنامه

توییتر اعلام کرد که آنها شرکتی به نام Revue خریداری کرده اند که انتشار و کسب درآمد از روزنامه ها را تسهیل می کند. توییتر اظهار داشت که ادغام آینده بین Revue و Twitter باعث می شود که خوانندگان بتوانند خبرنامه ها را عضو شده و مشترک شوند.

Revue در حال حاضر 5٪ از درآمد خبرنامه را شارژ می کند.

به گفته توییتر ، آنها نقش خود را به عنوان نقش ناشران در ایجاد و به اشتراک گذاری محتوا و همچنین رشد مخاطب درک می کنند. یک سرویس مدیریت خبرنامه روشی را برای گسترش پشتیبانی به روش مفید برای توییتر نشان می دهد.

طبق توئیتر:

“توییتر جایی است که مردم برای دیدن و گفتگو در مورد آنچه در جهان اتفاق می افتد می روند. این جایی است که نویسندگان ، کارشناسان و کیوریتورها – از خالقان منفرد گرفته تا روزنامه نگاران گرفته تا خود ناشران – می روند تا کارهای نوشتاری خود را به اشتراک بگذارند ، گفتگوهای معناداری برپا کنند و پیروان وفاداری ایجاد کنند.

… مهم است که ما روش های جدیدی را برای ایجاد و به اشتراک گذاری محتوای خود به آنها ارائه می دهیم و مهمتر از همه ، به آنها کمک می کند تا رشد و ارتباط بهتری با مخاطبان خود داشته باشند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

Revue چیست؟

Revue نرم افزار انتشار خبرنامه پایان به پایان به عنوان یک برنامه خدماتی است. این صفحه صفحه فرود ، تجزیه و تحلیل و مجموعه کاملی از ابزارهای خبرنامه از انتشار تا مدیریت لیست و همچنین درآمدزایی را فراهم می کند.

شروع یک خبرنامه رایگان است و تنها م componentلفه پولی هنگام کسب درآمد از خبرنامه است که 5٪ درآمد است.

Revue رقیب خدماتی مانند MailChimp ، MailPoet و Sendgrid ، خدمات پولی برای مدیریت ، کسب درآمد و خبرنامه های پستی است. هر یک از این خدمات نه تنها درآمد اشتراک خبرنامه را در پی دارد بلکه در زمان لازم برای مدیریت و انتشار خبرنامه نیز کاهش می یابد.

Revue نوشتن ، ویرایش ، مدیریت ، ایمیل و درآمدزایی خبرنامه از یک سرویس واحد را با تلفیق چندین سرویس مورد نیاز برای اجرای یک خبرنامه موفق آسان می کند. این امر روند انتشار یک خبرنامه را بسیار ساده کرده و آن را به تنهایی جذاب می کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

ادغام در آینده با توییتر برای کمک به رشد مخاطبان ، Revue را بیش از آنچه در حال حاضر است جذاب تر می کند.

عکس صفحه کنسول Revue Newsletter Editor

عکس صفحه Twitter Revue

کنسول خبرنامه تمام ویژگی های ویرایش استاندارد را که ناشران خبرنامه انتظار دارند ارائه می دهد. ویرایش و قالب بندی یک خبرنامه بسیار شبیه تجربه کار در داشبورد انتشارات وردپرس است ، فقط آسان تر.

به عنوان مثال ، افزودن رسانه به آسانی کشیدن و انداختن به آهنگساز خبرنامه است. افزودن ویدئوها بدون نیاز به استفاده از کدهای تعبیه شده به سادگی کپی / چسباندن URL است.

ادغام توییتر با Revue

توییتر قصد خود را برای سهولت در کشف و عضویت در خبرنامه ها برای مخاطبان اعلام کرد. این امر باعث تغییر توییتر به راهی مهمتر برای ناشران برای رشد و کسب درآمد از مخاطبان خود می شود.

در این اطلاعیه آمده است:

“هدف ما این است که ارتباط آنها با مشترکانشان آسان شود و در عین حال به خوانندگان در کشف بهتر نویسندگان و محتوای آنها کمک کنیم.

ما در حال تصور روش های زیادی برای انجام این کار هستیم ، از اجازه دادن به افراد برای ثبت نام در خبرنامه از دنباله های مورد علاقه خود در توییتر ، تا تنظیمات جدید برای نویسندگان برای میزبانی مکالمات با مشترکان خود. همه اینها به طور یکپارچه در توییتر کار خواهند کرد. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

توییتر رد پا را فراتر از رسانه های اجتماعی گسترش می دهد

توییتر قبلاً در شرکت هایی سرمایه گذاری کرده است که از جنبه تجاری مدیریت و انتشار توییت ها پشتیبانی می کنند.

Revue جهت جدیدی را برای توییتر نشان می دهد که به ناشران کمک می کند تا از این طریق برای تبلیغات بیشتر در زمینه رشد درآمد خود از طریق خبرنامه ها به توییتر اعتماد کنند.

Revue همچنین راهی برای توئیتر است که می تواند جریان درآمد خود را فراتر از تبلیغات گسترش دهد.

استناد

اطلاعیه رسمی را بخوانید:
تبدیل توییتر به خانه ای بهتر برای نویسندگان

بیشتر بخوانید درباره Revue:
GetRevue.co

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور