توضیحات مصرف انرژی بیت کوین | هکر ظهر

عکس پروفایل Tiaan Wolmarans Hacker Noon

در سال 1999 ، در آستانه ظهور حباب نقطه دات کام – هر کسی که درگیر فناوری باشد در حال بیدار شدن از فرصت های بی انتهایی است که اینترنت و محاسبات خانگی می توانند فراهم کنند.

در همان زمان ، شاهد بودیم که فعالان و روزنامه نگاران (و هر کسی که انگیزه ایجاد وحشت را دارد) در مورد دنیای وحشتناک انرژی بری که با استفاده از رایانه ایجاد کردیم صحبت می کنند. آمارها حاکی از آن است که برای ذخیره 2 مگابایت داده ، یک پوند زغال سنگ باید سوزانده شود و در سال 2025 ، 20٪ از کل برق تولید شده توسط اینترنت استفاده می شود.

با توجه به عقاید ، مشخص است که این ارقام بسیار باورنکردنی بودند ، بنابراین آیا باید کمی بیشتر در نظر بگیریم که مصرف انرژی بیت کوین بیش از حد ، ناپایدار است یا نتایج استخراج بیت کوین برای محیط زیست مضر است؟

این نگرانی ها برای بیت کوین ها چیز تازه ای نیست. حتی خود ساتوشی نیز مجبور بود این نگرانی های مربوط به مصرف انرژی را برطرف کند ، بنابراین بیایید عمیقا به چرایی استفاده بیت کوین از انرژی و نحوه استفاده از آن بپردازیم.

مقدار موجود در بیت کوین با استفاده از انرژی

بیت کوین اولین ارز دیجیتالی (متمرکز یا غیرمتمرکز) نبود که سعی در ساخت آن داشتیم. در واقع بیش از 40 سال پیش از تاریخ دارد. دیوید چوم DigiCash را در سال 1989 ایجاد کرد ، اما این تجارت با مشکلات تکنولوژیکی روبرو شد که آنها را مجبور به تمرکز کرد. در گذشته،…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور