توانمندسازی زنان در ساخت و ساز با محیط های کاری امن تر و فراگیرتر | دانش مرکز داده

صنعت ساختمان شاهد تعداد زنانی است که به مشاغل تجاری دست یافته اند. کمبود نیروی کار ماهر در صنعت و تغییر در اهداف استخدامی متنوع، با تمرکز بر ایمنی و شمول زنان، دلایل این تغییر است.

با این حال، Vicki O’Leary، مدیر تنوع Ironworkers International و خود یک آهن‌کار برای بیش از 30 سال، می‌داند که زنان هنوز در زمینه ساخت‌وساز عقب مانده‌اند و به همین دلیل از این هدف دفاع کرده است. در مصاحبه با دانش مرکز دادهاولری گفت که تنها 4 درصد از زنان در مشاغل ماهر در کارگاه های ساختمانی کار می کنند، در حالی که 11 درصد به عنوان مهندس، مدیر پروژه و پرسنل ایمنی در ساخت و ساز مشغول به کار هستند. او افزود، در سال 1978 بود که رئیس جمهور جیمی کارتر هدف خود را برای جذب 6.9 درصد از زنان در معاملات تعیین کرد.

فقدان ایمنی برای زنان شاغل در ساخت و ساز یکی از دلایل اصلی کم بودن تعداد زنان بازرگان است، چیزی که اولری به طور مستقیم تجربه کرد، به همین دلیل است که او برای ایجاد تغییرات تلاش می کند. زمانی که او در دهه 1980 به عنوان یک آهن‌کار شروع به کار کرد، برادرش که همچنین یک آهن‌کار بود، نگران قربانی شدن او بود زیرا از زنان در سایت‌های کار استقبال نمی‌شد.

اولری می گوید: «او تا حد مرگ می ترسید که من وارد شوم.

در سال 1988، اولری برای اولین بار از زندگی خود در محل کار ترسید. او در حال بالا کشیدن کابل محیطی بدون محافظ سقوط در طبقه 32 محیط بیرونی یک ساختمان بود. یکی از همکاران تصمیم گرفت در حالی که سر او فریاد می زد، کابل خود را تکان دهد. اولری می ترسید که از ساختمان به زمین بزنند، و اقدام مرد او را وحشت زده کرد زیرا او “در آن لحظه به زندگی من احترام نمی گذاشت.”

اولری می‌گوید: «ما هرگز نباید از اینکه کسی عمداً قصد آسیب رساندن به شما را داشته باشد، بترسیم.

اولری نقل قول را کشید

کمبود نیروی کار ماهر شرکت‌ها را وادار می‌کند تا زنان بیشتری را نسبت به قبل استخدام کنند و آنها را در این زمینه نگه دارند، و اولری سخت تلاش می‌کند تا اطمینان حاصل کند که تاجران امروزی آزار و اذیت او را تجربه نکنند. در واقع، تعداد فرصت های شغلی ساخت و ساز در ماه فوریه 129,000 شغل افزایش یافته است، حتی با کاهش 18,000 استخدامی. گزارش وزارت کار که در ماه آوریل منتشر شد.

در سال 2022، وزیر بازرگانی جینا ریموندو ابتکار میلیون زن در ساخت و ساز را اعلام کردبا هدف افزایش دوبرابر تعداد زنان در ساخت و ساز از 1 میلیون به 2 میلیون در 10 سال آینده. دولت بایدن هریس امیدوار است که قانون سرمایه گذاری زیرساخت و مشاغل، همراه با قانون چیپس و علم، درهای بیشتری را برای زنان و اقلیت ها باز کند.

«آن مرد باش» تا در مقابل قربانیان خشونت جسمی و روانی بایستد

حضور در ساخت و ساز کار سختی است، اما اولری به صراحت گفت که به همین دلیل زنان بیشتری وارد این عرصه نمی شوند یا در آن باقی نمی مانند.

اولری گفت: “زنان صنعت ساخت و ساز را ترک نمی کنند زیرا کار بسیار سخت است. آنها به دلیل محیط کاری خصمانه ای که در آن کار می کنند، ترک می کنند.” این موضوع این نیست که محل کار کثیف است، نه این است که خیلی سرد یا گرم است.

از طریق رهبری O’Leary، اتحادیه های کارگری ساختمان آمریکای شمالی (NABTU) برنامه های جامعی را برای رسیدگی به این مسائل و ایجاد یک محل کار فراگیرتر و ایمن برای همه اجرا کرده است.

اولری معتقد است که تغییرات کوچک منجر به مزایای بزرگتر در استخدام و حفظ زنان می شود، این باور به ایجاد برنامه پیشگامانه “Be That One Guy” منجر شد که هدف آن مبارزه با آزار و اذیت، تقویت احترام و ترویج فرهنگ فراگیر است. در صنعت ساخت و ساز

پس از کشته شدن اوتی هیکس، شاگرد نجار در فرزنو، کالیفرنیا، در سال 2017 توسط یک همکار، اولیاری و همکارانش کمپین “Be That One Guy” را راه اندازی کردند. “Be That One Guy” به دنبال مشارکت کارگران مرد به عنوان متحدان در مبارزه با آزار و اذیت و تشویق آنها به ایفای نقش فعال در ایجاد محیط های امن و حمایتی برای زنان در کارگاه های ساختمانی است.

او می‌گوید که از طریق کارگاه‌های آموزشی، کمپین‌های آگاهی‌بخشی و حمایت از سیاست‌ها، پیشرفت قابل‌توجهی در به چالش کشیدن رفتارهای مضر و تقویت صنعت ساختمانی فراگیرتر حاصل شده است.

اولری معتقد است که ایجاد نیروی کار ایمن نه تنها به نفع زنان بلکه برای همه افراد درگیر است، زیرا تغییرات مثبت اثر موجی دارند. او تأکید می‌کند که نه تنها مه‌آلودگی به قربانیان آسیب می‌رساند، بلکه بر بهره‌وری در کارگاه‌های ساخت‌وساز تأثیر منفی می‌گذارد و می‌تواند پرهزینه باشد، به‌ویژه زمانی که صحبت از آموزش و قرار دادن کارآموز می‌شود.

مداخله در عمل

Marquia Wooten، اپراتور تجهیزات سنگین و مدیر RISE Up (احترام، گنجاندن، ایمنی و برابری در تجارت ساخت و ساز) در ANEW، قدیمی ترین برنامه پیش از کارآموزی، به طور مستقیم تجربه کرد که چگونه مداخله در یک موقعیت آزاردهنده می تواند یک شغل را نجات دهد. او با نام بردن هدفمند و شک و تردید در مورد صلاحیت های خود از سوی یک همکار مواجه شد. علیرغم فکر کردن به ترک، ووتن به اهمیت شغلش برای حمایت از خانواده اش پی برد و متوجه شد که این فرهنگ است که اغلب زنان را از ماندن در این صنعت منصرف می کند، نه جبران خسارت.

ووتن، که هم زن و هم یک آفریقایی-آمریکایی است، چالش های منحصر به فردی را که در چند جبهه با آن مواجه است، درک می کند. مداخله یک نفر علیه سوء استفاده کننده او باعث سوء استفاده شد. اگرچه سوء استفاده کننده با هیچ عواقبی روبرو نشد، اما نگرش کلی در سایت بهبود یافت.

به گفته اولری، تغییر فرهنگ مستلزم تعهد رهبری است، اما تلاش بدون شک ارزشمند است. ناظرانی که به داد و فریاد متوسل می شوند، کارمندان را تشویق نمی کنند تا بیشتر کار کنند. در واقع، حتی ممکن است بهره وری را کاهش دهد. فشار دادن تیم برای دستیابی به نتایج نباید مستلزم تحقیر افراد باشد.

کمک های استثنایی اولری به مشاغل و تلاش های مداوم او برای بهبود شرایط کار برای زنان، شهرت گسترده ای پیدا کرده است. فداکاری و رهبری او بی توجه نبوده است، زیرا او قرار است در کنفرانس زنان در سازندگی آینده در 15 تا 17 مه سخنرانی کلیدی داشته باشد. این کنفرانس با هدف الهام بخشیدن و توانمندسازی زنان در صنعت ساختمان و در عین حال تاکید بر نیاز به پیشرفت مستمر در دستیابی به برابری جنسیتی است.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور