تجربه One Company با گواهینامه پایداری مرکز داده | دانش مرکز داده

مراکز داده برای کار کردن به انرژی زیادی نیاز دارند. تامین انرژی سرورها و کنترل دمای ساختمانهایی که آنها را در خود جای داده است، تقاضای فزاینده ای را در شبکه انرژی ایجاد می کند. گزارشی که به طور گسترده در سال 2016 از آزمایشگاه ملی لارنس برکلی مورد استناد قرار گرفت، نشان می دهد که در آن زمان مراکز داده 1.8 درصد از مصرف برق در ایالات متحده را تشکیل می دادند. این درصد احتمالاً با توجه به بازار رو به رشد مرکز داده افزایش یافته است.

نگرانی در مورد هزینه انرژی و پایداری این بازار، تلاش های فزاینده ای را برای کاهش مصرف انرژی و کاهش ضایعات تجهیزات تحریک کرده است. پیش بینی می شود که بازار مرکز داده سبز تا سال 2028 به 24.2 میلیارد دلار افزایش یابد.

اپراتورهای مرکز داده اکنون مشتاق هستند تا پایداری خود را با حسن نیت نشان دهند. یکی از مکانیسم های انجام این کار از طریق صدور گواهینامه پایداری مرکز داده مستقل است. یکی از دقیق‌ترین آنها، برنامه تکامل کارایی مرکز داده یا DEEP است که در سال 2021 معرفی شد. (DEEP توسط شرکت مادر InformationWeek، Informa اداره می‌شود.) طی یک ارزیابی DEEP، مراکز داده با بیش از 70 بهترین روش در مدیریت جریان هوا، مکانیکی اندازه‌گیری می‌شوند. سیستم‌ها، سیستم‌های الکتریکی، و فرآیندها و راهنمایی‌هایی در مورد چگونگی کاهش مصرف آب، بهبود مدیریت زباله‌های الکترونیکی و ایجاد سایر بهبودها در شیوه‌های پایداری.

مدیر مرکز داده ربکا بیرد و بیل تامسون، معاون بازاریابی و مدیریت محصول، با InformationWeek در مورد تجربه خود در مورد گواهی مرکز داده DEEP صحبت کردند. DC BLOX مراکز داده را در آتلانتا، بیرمنگام، هانتسویل، چاتانوگا و گرین‌ویل اجرا می‌کند و به سرعت در حال گسترش به مکان‌های دیگر است. این شرکت در توسعه مراکز جدید خود بر رویه های پایدار تاکید کرده است.

چه چیزی باعث شد که سازمان شما به دنبال صدور گواهینامه DEEP باشد؟

بیل تامسون: زمانی که لیز کروز از من پرسید، اولین بار از برنامه DEEP آگاه شدم [director of data center programs at Informa Tech] برای شرکت در برخی بازخوردهای صنعت ما می دانستیم که توجه زیادی به پایداری مراکز داده شده است. ما یک اپراتور نسبتا جدید هستیم. ما می دانستیم که باید کمی مشارکت و مشارکت داشته باشیم.

به خواندن این مقاله ادامه دهید هفته اطلاعات

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور