تبلیغ کنندگان در تنوع و درج در YouTube موفق نیستند

یک مطالعه تحقیقاتی جدید شخصیت ها را در رسانه ها مورد تجزیه و تحلیل قرار داد تا درک بهتری از نمایش بین فرهنگی در تبلیغات دیجیتال و همچنین نحوه به تصویر کشیدن این شخصیت ها بدست آورد.

این مطالعه به کلیشه های منفی تقویت شده از طریق رسانه ها و معنای آن برای تبلیغ دهندگان می تاباند.

تنوع و گنجاندن در رسانه ها: مطالعه

موسسه Geena Davis در زمینه جنسیت در رسانه ، بیشترین تماشای تبلیغات در YouTube را بین سالهای 2015 و 2019 مورد تجزیه و تحلیل قرار داد ، از جمله 978 تبلیغ در 11 عمودی با مجموع 4171 نویسه.

در سطح جهانی ، تقریباً 40٪ از شخصیتهای به تصویر کشیده شده شخصیتهای رنگی بودند ، که به نظر می رسد پیشرفت نسبت به سالهای گذشته را نشان می دهد. با این حال ، علی رغم بهبود کلی تنوع ، هنوز بازنمایی هایی در نژاد ، جنسیت و سایر جنبه های هویت وجود دارد.

نویسه های Latinx عمدتاً کم نمایش داده می شدند. با وجود تشکیل بیش از 18 درصد از جمعیت ایالات متحده ، تنها 6 درصد از شخصیت هایی که بیشتر توسط مخاطبان ایالات متحده دیده می شوند Latinx بودند.

در سطح جهانی ، 74٪ از تبلیغات حداقل یک زن را نشان می داد اما از این تعداد ، 61٪ سفید بود. فقط 35٪ از شخصیت های BIPOC زن بودند. زنان خاورمیانه به ویژه کمتر مورد توجه قرار گرفتند. از هر 10 شخصیت خاورمیانه فقط 2 نفر زن بودند.

بعلاوه ، تقریباً تمام شخصیتهای معلول به رنگ سفید نشان داده شدند.

تقویت کلیشه های منفی در رسانه ها

شاید نگران کننده تر از روند کلی نمایندگی ، گرایش تبلیغات به تصویر کشیدن کلیشه های رایج بود.

به گفته مدلین دی ننو ، رئیس جمهور و مدیر عامل موسسه Geena Davis در زمینه جنسیت در رسانه ها ، “کلیشه ها پاسخ های احساسی ثانیه ثانیه و قضاوت های دیگران را به گونه ای شکل می دهند که ممکن است از آنها آگاه نباشیم ، بنابراین رسانه ها کلیشه های منفی افراد رنگین پوست را تقویت می کنند. تبعیض در دنیای واقعی “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

چند مورد از مضامین مضر شامل موارد زیر است:

  • واقعیت این است که شخصیت های سفید تقریباً 2 برابر به احتمال زیاد از سایر نژادها باهوش ترسیم می شوند.
  • کمتر از 1٪ شخصیت ها بومی بودند و از این تعداد تنها 4٪ نقش های گفتاری داشتند. نمایش تصاویر از افرادی که دیده می شوند اما شنیده نمی شوند می تواند تأثیر رمزگذاری داشته باشد.
  • شخصیت های Latinx تقریباً 3 برابر به نظر می رسید که تا حدی برهنه و 2 برابر به احتمال زیاد در لباس های آشکار ظاهر می شوند.
  • در مقایسه با سایر گروه ها ، شخصیت های Latinx در رویدادهای ورزشی بیش از حد نمایان شدند.
  • شخصیت های آسیایی در مقایسه با شخصیت های دیگر احتمالاً نیمی از رانندگی به تصویر کشیده شده است.
  • شخصیت های سیاه تقریباً 2 برابر بودند که احتمالاً در نقش های کمدی به تصویر کشیده می شدند.
  • شخصیت های سفید 69٪ شخصیت ها را در رسانه ها و سرگرمی ها نشان می دهند ، کمترین تنوع عمودی.

از اینجا به کجا می رویم؟

یکی از بزرگترین دامهایی که تبلیغ کنندگان به طور تصادفی در آن قرار می گیرند ، ایجاد کمپین های خلاقانه و طراحی شده فقط از منظر و تجربیات آنها است.

وجود یک تیم متنوع در داخل و به عنوان شریک ، امکان ایجاد لنز گسترده تری را فراهم می کند که از طریق آن می توان کمپین را طراحی کرد.

یکی از بهترین راه ها برای اطمینان از فراگیر بودن فعالیت های شما اطمینان از وجود تیم شما است.

علاوه بر این ، برای مقابله با مسئله طراحی کمپین ها و خلاقیت های فاقد درج ، Google پیشنهاد کرد که تیم های بازاریابی این س questionsالات را در نظر بگیرند:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

  • آیا تیم من جامعه هایی را که می خواهیم داستان هایشان را بگوییم منعکس می کند؟ آیا ما با افرادی از آن جوامع همکاری می کنیم؟
  • آیا این تبلیغ داستان ها را بالا می برد و نشان دهنده تنوع گروه هایی است که به طور سنتی کمتر مورد بازنمایی قرار می گیرند؟
  • آیا شخصیت ها با عاملیت به تصویر کشیده شده اند؟
  • “آیا این تصویربرداری ، نژادها و کلیشه ها را به چالش می کشد”

منبع:

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور