5 روشی که بازاریابان می توانند از برندهای خود محافظت کنند

اثر حذف بر عملکرد می تواند قابل توجه باشد. کمپین‌های ویدیویی که برچسب‌های محتوای دیجیتال را حذف می‌کنند (علاوه بر محتوای مناسب برای خانواده‌ها)، CPM‌هایی را بیش از ۸۰٪ بیشتر از آن‌هایی که برچسب‌های محتوای دیجیتال را استثنا نمی‌کنند (علاوه بر محتوای مناسب برای خانواده) می‌بینند.

با تأثیر تخمینی، مارک‌ها می‌توانند پیامدهای حذف محتوا برای دسترسی و عملکرد آگهی را درک کنند. آژانس‌ها همچنین می‌توانند نقش بزرگی در کمک به مشتریان در جهت‌یابی گزینه‌های موجود داشته باشند.

3. استفاده از هوش مصنوعی گوگل برای ارائه تبلیغات مسئولانه

در عصر تبلیغات مبتنی بر هوش مصنوعی، مهم است که اطمینان داشته باشید که با محتوای مناسب به مشتریان دسترسی پیدا می کنید. در YouTube، مدت‌هاست که به ترکیبی از افراد و فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی برای اجرای دستورالعمل‌های تبلیغات دوستانه و جامعه خود متکی بوده‌ایم. بینندگان، تبلیغ‌کنندگان و سازندگان به طور یکسان از یک پلتفرم امن و پر جنب و جوش بهره می‌برند.

به طور خاص، هوش مصنوعی می‌تواند الگوهایی را شناسایی کند که به ما کمک می‌کنند محتوایی مشابه آنچه قبلاً حذف کرده‌ایم، در برخی موارد حتی قبل از مشاهده پیدا کنیم. ما از هوش مصنوعی برای شناسایی و حذف خودکار هرزنامه و حذف محتوای آپلود شده مجدد از قبل مصمم به نقض خط‌مشی‌های ما استفاده می‌کنیم. این رویکردی است که ما برای نظرات و تبلیغات در YouTube نیز استفاده می کنیم.

ورودی‌های تیم‌های بازبین انسانی ما برای آموزش بیشتر و بهبود دقت سیستم‌های ما در مقیاس بسیار بزرگ‌تر استفاده می‌شود، بنابراین سیستم‌های ما همیشه بهتر می‌شوند.

4. کار با صنعت برای اعتبار بخشیدن به رویکرد ما

ترکیب ما از افراد و فناوری کار می کند، اما شما مجبور نیستید حرف ما را قبول کنید. اخیراً برای سومین سال متوالی اعتبار ایمنی برند در سطح محتوا را از شورای رتبه‌بندی رسانه دریافت کردیم. این اعتباردهی ادامه یافت به دنبال یک ممیزی گسترده بود که نه تنها خط‌مشی‌ها و تیم ارزیابی‌کننده انسانی ما، بلکه فناوری تجزیه و تحلیل ویدیوهای آپلود شده در پلتفرم YouTube را نیز بررسی کرد.

علاوه بر این، تجربه‌های تبلیغاتی ایمن و مناسب را در پلتفرم‌ها و قالب‌ها در اولویت قرار می‌دهیم. ما خوشحالیم که تبلیغات YouTube با 99٪ کارایی برای ایمنی نام تجاری در سراسر محتوای جریانی، پخش مستقیم، Shorts و Watch Next و Home مطابق با استانداردهای ایمنی نام تجاری GARM مطابقت دارد.

5. به شما کمک می‌کند تا مکان‌های تبلیغاتی را در سراسر YouTube تنظیم کنید

موجودی ما ایمن است، و ما این کار را آسان‌تر می‌کنیم تا مکان‌های تبلیغاتی شما را در فهرست و قالب‌ها تنظیم کنیم. ما اخیراً انواع موجودی مناسب خود را به مناطق بیشتری، به‌خصوص YouTube Shorts، گسترش دادیم. انواع موجودی راهی ساده و سرراست برای بازاریابان است تا اهداف کمپین ها را با گروه هایی از محتوای موجود هماهنگ کنند.

با موجودی استاندارد، می‌توانید به بهترین‌های YouTube دسترسی داشته باشید، که همه آنها باید از دستورالعمل‌های تبلیغ‌کننده ما پیروی کنند. این چیزی است که ما برای اکثر تبلیغ کنندگان توصیه می کنیم. بسته به نام تجاری خود، می توانید به موجودی محدود یا گسترده تغییر دهید. با این رویکرد، ما تبلیغات شما را ایمن و مناسب می‌سازیم.

گروه BT مستقر در بریتانیا، یکی از شرکت‌های خدمات ارتباطی پیشرو در جهان و معتقد دیرینه به مناسب بودن نام تجاری، در سال گذشته انواع موجودی را در YouTube آزمایش کرده است. Graeme Adams، مدیر کل رسانه در گروه BT، می‌گوید: «با استفاده از این کنترل‌های جدید، ما توانسته‌ایم رویکردی ایجاد کنیم که دسترسی ما را افزایش می‌دهد، اما تضمین می‌کند که تبلیغات ما در محتوای مناسب برای برند ظاهر شوند».

از انواع موجودی استفاده کنید تا اشتهای خود را برای موجودی با ترجیحات برندتان جفت کنید.