بهترین مشاوران روبو برای سال 2021

عکس پروفایل نویسنده

@8 تاپوزآنتونی مونس

رئیس دیجیتال در 8topuz

مشاوران روبو سرمایه گذاری را آسان ، حتی خودکار کنید. اگر فردی متناسب با آن هستید و آن را فراموش می کنید ، از نحوه ساده سازی مشاوره روبو برای سرمایه گذاران ساده لذت خواهید برد. نیازی به درک بازار یا حتی انتخاب سرمایه گذاری های خود نیست.

این پلتفرم همه کارها را برای شما انجام می دهد. بعد از اینکه به س questionsالات مربوط به اهداف و زمان خود پاسخ دادید و حساب بانکی خود را پیوند دادید ، سیستم عامل بقیه موارد را انجام می دهد.

اما شما گزینه های زیادی دارید ، صدها مشاور روبو برای انتخاب. کدام پلتفرم برای شما بهتر است؟ ما بهترین گزینه های بهترین مشاوران روبو سال 2021 را در زیر ارائه داده ایم.

چرا باید از Robo-Advisor استفاده کنید؟

نکته جالب در مورد مشاوران روبو این است که عملا هرکسی می تواند از آنها استفاده کند. برای یک هزینه نسبتاً کم می توانید یک نمونه سرمایه گذاری با کیفیت ایجاد کنید که بر اساس اهداف و جدول زمانی شما برای شما ایجاد شده باشد. در گذشته ، بیشتر مردم برای دستیابی به سرمایه های برتر باید ثروتمند یا دانشمند باشند ، خوشبختانه امروزه ، دیگر چنین نیست.

مشاوران Robo دارای مزایای بسیار زیادی در مقایسه با سرمایه گذاری DIY هستند ، از جمله مهمترین موارد این است که احساسات شما از تصمیمات کنار گذاشته می شوند. وقتی روی خود سرمایه گذاری می کنید ، اجتناب از تصمیم گیری احساسی دشوار است. اگر بازار خراب شود ، می تواند در بین بیشتر سرمایه گذاران کاملا وحشت ایجاد کند و منجر به …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور