بروکفیلد تصاحب سوئیچ شرکت مرکز داده | دانش مرکز داده

(بلومبرگ) — به گفته افراد آشنا، شرکت Brookfield Asset Management در حال بررسی تصاحب اپراتور مرکز داده Switch Inc.

افرادی که خواستند نامشان فاش نشود، گفتند که مدیر دارایی جایگزین در میان خریداران بالقوه ای است که از سوییچ مستقر در لاس وگاس دور می زند زیرا این سوئیچ به فروش می رسد. مردم افزودند که هیچ تصمیم نهایی گرفته نشده است و بروکفیلد می تواند از پیگیری یک معامله مخالفت کند.

سوییچ در معاملات روز دوشنبه نیویورک با 3.8 درصد افزایش به 31 دلار بسته شد و ارزش بازار این شرکت حدود 7.6 میلیارد دلار بود.

نمایندگان Brookfield و Switch از اظهار نظر خودداری کردند.

مراکز داده منطقه ای داغ برای ادغام و اکتساب بوده اند، زیرا این بخش نسبتاً پراکنده است و دارای پتانسیل رشد قوی است و شرکت ها به طور فزاینده ای تجارت آنلاین بیشتری انجام می دهند. سوییچ یکی از بزرگترین اپراتورهای فهرست شده مرکز داده در شرکت رقیب ایالات متحده CyrusOne است که در سال گذشته توسط KKR & Co و Global Infrastructure Partners خریداری شد.

بروکفیلد، یکی از بزرگترین مدیران دارایی های جایگزین در جهان، سال ها در این فضا فعال بوده است، از جمله موافقت با خرید عملیات مرکز داده از AT&T Inc. در سال 2018.

سوییچ سال گذشته موافقت کرد که اهداف عملیاتی و مالی خود را به عنوان بخشی از توافق با مدیریت سرمایه گذاری الیوت بررسی کند.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور