برنامه نویسی برای نسل آلفا: آیا بچه های ما باید جاوا یا پایتون یاد بگیرند؟

عکس پروفایل Sunday Adenekan Hacker Noon

@176یکشنبه آدنکان

بازاریاب دیجیتال حرفه ای و علاقه مندان به یادگیری ماشین و بلاکچین

کدگذاری آینده فردا است. همانطور که همه صنایع به یک پلت فرم دیجیتالی تر تغییر می دهند ، کدگذاری برای کودکان به بخشی اساسی از برنامه درسی آموزشی تبدیل شده است. در این مقاله ، نگاهی خواهیم انداخت به دو زبان برنامه نویسی پرکاربرد – پایتون و جاوا ، تا به این نتیجه برسیم که چه زبانی را انتخاب کنیم تا به نیاز کودک بستگی داشته باشد.

پایتون چیست؟

پایتون یک زبان برنامه نویسی برای اهداف عمومی و سطح بالا است. به صورت پویا تایپ و زباله جمع می شود. پایتون از چندین الگوی برنامه نویسی ، برنامه نویسی شی گرا و کاربردی پشتیبانی می کند. این زبان به طور خاص توسط گیدو ون روسوم به منظور خوانایی طراحی شده است زیرا بسیار شبیه به زبان انگلیسی با تأثیرات ریاضی است.

در اکثر زبانهای برنامه نویسی برای تکمیل دستورات از نقطه ویرگول یا پرانتز استفاده می شود ، در حالی که پایتون از خطوط جدید استفاده می کند و نوشتن کد را برای کاربر آسان تر می کند. پایتون با چندین سیستم عامل مانند ویندوز ، مک ، لینوکس و … سازگار است.

موارد استفاده واقعی از پایتون

پایتون برای بچه ها اولین قدم برای آینده موفقیت آمیز کودک است زیرا این زبان برنامه نویسی در برنامه های مختلف در دنیای واقعی استفاده می شود.

از پایتون برای توسعه چندین برنامه وب استفاده می شود. …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور