برقراری ارتباط برای نجات زندگی: بهداشت دیجیتال در سال 2021 [Infographic]

عکس پروفایل نویسنده

@برایان والاسبرایان والاس

بنیانگذار @ NowSourcing. همیار @ Hackernoon ، مشاورGoogleSmallBiz ، Podcaster ، اینفوگرافیک

هر کس وقتی صحبت از برقراری ارتباط باشد عادات و نیازهای منحصر به فرد خود را دارد. به نظر می رسد برای دستیابی م effectivelyثر به اطلاعات لازم ، باید برای هر فرد الگوریتم هایی بنویسیم. متأسفانه نوشتن کد متناسب با ترجیحات هر فرد به همین سادگی نیست و بنابراین برخی از افراد نمی توانند اخباری را که باید بشنوند به طور موثر و به موقع بشنوند. وقتی صحبت از شنیدن اخبار بالقوه تغییر دهنده زندگی می شود ، نباید چنین باشد.

هنگام برقراری ارتباط با اخبار و اطلاعات خصوصی ، بسیاری از ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی تصمیم می گیرند تا از پورتال ایمن بیمار برای آگاهی دادن به مردم از نتایج آزمایش ، یادآوری بیماران درباره داروهای تجویز شده یا ارسال پیام استفاده کنند.

با این حال ، مطالعات نشان داده است که فقط 7٪ از بیماران پیام های ارسالی از طریق پورتال بیمار را بررسی می کنند. در نتیجه ، بیمارستان ها سالانه میلیاردها دلار به دلیل ارتباط نادرست با بیماران از دست می دهند. تا 30٪ موارد پزشکی ناشایست از خطای ارتباطی ناشی می شود، این بدان معناست که زندگی صرفاً از دست رفته است زیرا سیستم فعلی ارتباط بیمار-پزشک م effectiveثر نیست.

خوشبختانه یک راه حل برای این خطای کدگذاری انسانی وجود دارد. گوشی های هوشمند…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور