بررسی یکپارچهسازی با سیستمعامل Zythum (ZX Spectrum)

آواتار کاربر

@استیفانوپاوناستفانو پاونه

Retrogamer و قهرمان مبهم و بدون دفاع

“Zythum” بازی ای است که می توانم به خاطر بسپارم که از کودکی وقت زیادی را صرف Sinclair ZX Spectrum خود کرده ام ، قبل از اینکه در نوجوانی یک Commodore 64 را بدست آورم و در سالهای دانشگاه به آمیگا بروم. در ظاهر ممکن است به نظر می رسد یک کاربر پیمایشی معمولی آن دوران باشد ، اما وقتی به مکانیک بازی عادت می کنید و زیر کاپوت را می بینید ، این بازی برای یک پلتفرمر چیزی غیر معمول است.

پلتفرمر منحصر به فرد طیف از سال 1986 منتشر شده توسط Mirrorsoft ، زیتوم (با تلفظ “Zai-thum”) یک بازی سرگرم کننده و کمی ابتکاری پیمایشی جانبی است که از قابلیت های سخت افزاری محدود Spectrum استفاده کامل می کند. در این بازی ، شما نقش یک جادوگر بی نام را بازی می کنید که در تلاش برای به دست آوردن اکسیر مشهور است ، اعتقاد بر این است که به قدرت های الهی از جمله جاودانگی اعطا می کند. با این حال ، ایستادن در مسیر جادوگر پیکسلی ما دشمنان مختلفی هستند که تصمیم دارند او را در ماموریت خود متوقف کنند.

این بازی به چهار (4) سطح تقسیم شده است که همه آنها به راحتی در حافظه RAM 48K Spectrum جای می گیرند ، بنابراین این بازی بدون نیاز به چند بار در هر دستگاه Spectrum اجرا می شود. کوارتت مکان های جغرافیایی بازی شامل:

  1. کوههای یخی
  2. جنگل سیاه
  3. گذرگاه قنات
  4. قلعه
سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور